// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی موبایل Kung Fu Z؛ کونگ فو با طعم زامبی

بازی موبایل Kung Fu Z اثری است که در جریان آن بازیکنان هدایت یک کاراکتر را به‌دست می‌گیرند و وارد شهری پر از زامبی می‌شوند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل امشب به یک بازی ساید اسکرولینگ مبارزه‌ای مربوط می‌شود؛ اثری که با استفاده از طراحی‌های پیکسلی سعی کرده است یک بازی Beat 'em Up هیجان‌انگیز را در دسترس بازیکنان قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Kung Fu Z، ساخته استودیو Tiny Titan، یک بازی Beat 'em Up ساید اسکرولینگ با طراحی‌های پیکسلی است که تیم سازنده از المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی هم در این بازی استفاده کرده است تا تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش را در دسترس کاربران موبایل قرار بدهد. داستان بازی زامبی Kung Fu Z روایت‌گر سرزمینی است که مورد حمله‌ی زامبی‌ها قرار گرفته است و حال شما در نقش یک مبارز کونگ فو باید از شهر خود محافظت کنید. همچنین رفته رفته متوجه می‌شوید که به‌وجود آمدن زامبی‌ها علت خاص خودش را دارد و باید شخصی را که در این اتفاق دخیل است، به‌سزای اعمالش برسانید.

بازی موبایل Kung Fu Z

ارتقای کاراکتر و استفاده از آیتم‌های جدید موردی است که باید به آن اهمیت بدهید

با شروع بازی اندروید و آیفون Kung Fu Z بدون هیچ منوی اولیه‌ای وارد بازی می‌شوید، اما ساختار بازی به‌نحوی طراحی شده است که در ابتدا نحوه‌ی بازی کردن را یاد خواهید گرفت. در بازی موبایل Kung Fu Z بازیکنان نیازی نیست کاراکتر بازی را هدایت کنند؛ زیرا این کار به‌صورت خودکار انجام می‌شود. تنها وظیفه‌ای که دارید، این است که روی صفحه‌نمایش ضربه بزنید تا کومبوها و ضربات مختلف و متنوعی توسط کاراکتر بازی روی زامبی‌ها اعمال شود. حال اگر زامبی‌ها از سمت راست صفحه نمایش به‌شما حمله کردند، به‌سمت راست صفحه نمایش ضربه بزنید و اگر از سمت چپ حمله کردند، به‌سمت چپ صفحه نمایش ضربه وارد کنید. رفته رفته متوجه می‌شوید که قهرمان بازی مهارت‌هایی نظیر شوریوکن دارد. البته برای آزادسازی مهارت‌های کاراکتر اصلی باید به‌سطوح خاصی برسید. پس از آزادسازی‌شان می‌توانید از بخش مورد نظر آن‌ها را انتخاب کنید. نحوه‌ی استفاده از مهارت‌ها هم بدین شکل است که به‌عنوان یک دکمه در پایین و سمت چپ صفحه نمایش ظاهر می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در این میان یادتان باشد پس از استفاده از مهارت‌ها باید مدت زمان مشخصی را منتظر بمانید تا مجددا در دسترس قرار بگیرند. مراحل اولیه شاید آن‌چنان بازیکنان را به‌چالش نکشد، اما هرقدر که جلوتر می‌روید، زامبی‌ها قوی‌تر می‌شوند و نوار سلامت‌شان هم افزایش پیدا می‌کند.

بازی موبایل Kung Fu Z

در این میان اصلی‌ترین موردی که سازنده سعی کرده از آن به‌عنوان یک چالش استفاده کند، درجه سختی‌ زامبی‌ها است که رفته رفته افزایش پیدا می‌کند. از این رو بازیکنان با سیستم ارتقای بازی آشنا خواهند شد. با کشتن زامبی‌ها سکه (پول داخل بازی) به‌دست می‌آورید و می‌توانید بخش‌های مختلف لباس کاراکتر خود را ارتقا دهید. همچنین در بازی جعبه‌هایی قرار گرفته‌ است که با خراب کردن‌شان آیتم‌های جدیدی را کسب خواهید کرد. این آیتم‌ها شامل بخش‌های مختلف لباس شما هستند و جدا از تغییر ظاهر کاراکتر اصلی، قدرتش را هم افزایش می‌دهند. استودیو سازنده برای جذب کردن مخاطب به‌سمت طراحی‌های پیکسلی رفته است. وجود این عامل حس و حال جالبی به بازی اندروید و آيفون Kung Fu Z بخشیده است. همچنین طراحی باس‌های بازی هم در نوع خود حوب کار شده‌اند و بعضی از آن‌ها حسابی بازیکن را به‌چالش می‌کشد. در انتها اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی یک بازی Beat 'em Up سایداسکرولینگ هستید، بازی Kung Fu Z می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود اندروید و آیفون Kung Fu Z


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده