نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

پوستر بین‌المللی جدید فیلم دامبو منتشر شد

کمپانی والت دیزنی، پوستر بین‌المللی جدیدی را از فیلم لایو اکشن مورد انتظار Dumbo (دامبو)، منتشر کرد.

کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) پوستر بین‌المللی جدیدی از فیلم لایو اکشن Dumbo (دامبو)، جدیدترین ساختهٔ تیم برتون، منتشر کرد؛ این فیلم را تیم برتون بر اساس فیلمنامه‌ای از ارن کروگر کارگردانی کرده است. طبق گزارش‌های منتشر‌شده، نسخهٔ لایو اکشن تیم برتون را باید تا حدودی شبیه به فیلم Alice in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) این کارگردان دانست و فیلم جدید بیشتر دنباله است تا بازسازی صرف از نسخهٔ ابتدایی.

پوستر بین‌المللی جدید فیلم Dumbo را که کمپانی والت دیزنی به‌صورت رسمی منتشر کرده است در پایین مشاهده می‌کنید:

Dumbo

داستان فیلم Dumbo در مورد یک ستارهٔ سابق سیرک به نام هولت فریر است که پس از بازگشت از جنگ، برای گذران زندگی، دوباره وارد این عرصه می‌شود و در همان بدو ورود، صاحب سیرک با نام مکس دویچی مسئولیت مراقبت از فیلی تازه متولدشده با گوش‌های بزرگ را به وی واگذار می‌کند. در ابتدا این بچه فیل که دامبو نام دارد به خاطر فرم گوش‌هایش مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد، ولی در ادامه وقتی فرزندان هولت کشف می‌کنند که او توانایی پرواز کردن دارد، ماجرا به کلی تغییر می‌کند؛ دامبو از آن چیزی که وی را دستمایهٔ تمسخر دیگران قرار داده بود، بهترین بهره را می‌برد و تبدیل به معروف‌ترین ستارهٔ سیرک می‌شود. در این هنگام سرمایه‌داری شرور با نام وندویر با همکاری بندبازی به نام کولت سعی می‌کنند تا هر طور شده سیرک را به دست بیاورند و دامبو را به ستاره‌ای پولساز تبدیل کنند.

بازیگران سرشناسی نظیر اوا گرین، کالین فارل، مایکل کیتون و دنی دویتو در فیلم لایو اکشن Dumbo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تقریباً دو هفتهٔ پیش نیز کمپانی والت دیزنی پوسترهای شخصیت‌های اصلی فیلم Dumbo را منتشر کرده بود. از دیگر عوامل تولید این پروژه می‌توان به درک فری، کترلی فرانفلدر و جاستین اسپرینگر به‌عنوان تهیه‌کننده، نایجل گاستلو به عنوان تهیه‌کننده‌ٔ اجرایی، بن دیویس به‌عنوان تصویربردار، کالین اتوود به‌عنوان طراح صحنه، کریس لبنزون به‌عنوان تدوینگر و پل گوچ به‌عنوان چهره‌پرداز اشاره کرد.

کمپانی والت دیزنی در چند سال اخیر به بازسازی برخی انیمیشن‌های قدیمی خود به‌صورت فیلم‌های لایو اکشن روی آورده است و البته موفقیت‌های زیادی هم در گیشه داشته است؛ فیلم‌هایی چون Cinderella (سیندرلا)،‌ Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و The Jungle Book (کتاب جنگل) که این سه فیلم در مجموع بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته‌اند و نقدهای خوبی نیز از منتقدان دریافت کردند.

فیلم دامبو برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده