نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

پوسترهای شخصیت‌های فیلم دامبو منتشر شد

به تازگی کمپانی والت دیزنی پوسترهای شخصیت‌های فیلم Dumbo (دامبو)، جدیدترین اثر تیم برتون را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهایی از شخصیت‌های اصلی فیلم Dumbo منتشر شده است. به‌تازگی کمپانی والت دیزنی چند پوستر از فیلم دامبو، جدیدترین اثر تیم برتون را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی این فیلم لایو اکشن است. در این ۴ پوستر شخصیت هولت فریر با بازی کالین فارل، وندویر با بازی مایکل کیتون، مکس مدیسی با بازی دنی دویتو و شخصیت محبوب و دوست داشتنی دامبو حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

فیلم Dumbo داستان هولت فریر را که ستاره سابق سیرک بوده و اخیرا از جنگ بازگشته است، روایت می‌کند. او تصمیم به بازگشت به سیرک ‌می‌گیرد و او به سیرکی که مسئولیت آن بر عهده مکس مدیسی است، اضافه می‌شود. در همان آغاز ورود فریر به این سیرک، دویچی مسئولیت یک فیل با گوش‌های بسیار بزرگ به نام دامبو را به او می‌دهد. دامبو به‌خاطر گوش‌های بسیار بزرگش در سیرک مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد،‌ اما زمانی که بچه‌های هولت متوجه می‌شوند دامبو می‌تواند پرواز کند، همه چیز تغییر می‌کند. در این هنگام یک سرمایه‌دار شرور با نام وندویر با همکاری بندبازی به نام کولت سعی می‌کنند تا هر طور شده سیرک را به دست بیاورند و دامبو را به ستاره‌ای پولساز تبدیل کنند.

فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اقتباسی از یک انیمیشن سینمایی به همین نام است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شده بود. کالین فارل، اوا گرین، مایکل کیتون، دنی دویتو، نیکو پارکر، فینلی هابینز، آلن آرکین، دئوبیا اوپاری، جوزف گات و شارون رونی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dumbo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تیم برتون وظیفه کارگردانی و ایرن کروگر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم دامبو را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده