نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

مدس میکلسن از دلیل سکوت خود در مورد بازی Death Stranding می‌گوید

مدس میکلسن شوخی جالبی در مورد اجازه نداشتن برای انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی Death Stranding کرده است.

فیلم Arctic با حضور مدس میکلسن به زودی در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد؛ فیلمی که در آن شاهد حضور این بازیگر دانمارکی در نقش فردی هستیم که در قطب شمال گیر افتاده و منتظر کمک است. میکلسن این روزها در حال انجام تبلیغات در مورد این فیلم و جواب دادن به سوالات مردم است و در جدیدترین جلسه گفتگوی اینترنتی خود با مردم در Reddit، جواب جالبی به یک سوال در مورد بازی Death Stranding داده است.

در جریان این پرسش و پاسخ، یکی از طرفداران میکلسن از او خواست اطلاعات بیشتری در مورد این اثر هیدئو کوجیما بدهد و جواب میکلسن این بود:

من می‌توانم خیلی چیزها در مورد این بازی بگویم، ولی در این صورت ۶ مرد قوی‌هیکل ژاپنی به سرعت به سراغم خواهند آمد!

این یک رسم متداول است که در زمان ساخت فیلم، سریال یا بازی ویدیویی، عوامل آن در بخشی از قرارداد خود تعهد می‌دهند که اطلاعات زیادی در مورد آن اثر منتشر نکنند و اجازه ندهند چیزی از آن لو برود. شوخی میکلسن هم در همین مورد است و جدیت بالای کوجیما برای جلوگیری از افشای رازهای بازی را نشان می‌دهد.

بازی Death Stranding توسط استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در دست ساخت است و سونی آن را در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد کرد؛ تاریخی که خیلی‌ها امیدوار هستند همین سال ۲۰۱۹ باشد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده