نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

اولین تصاویر از فیلم Bad Boys for Life منتشر شد

اولین تصاویر از مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Bad Boys for Life (پسران بد برای همیشه) منتشر شد و دو بازیگر اصلی این فیلم را در این دو تصویر شاهد هستیم.

سرانجام بعد از ۱۵ سال آرزوی بسیاری از طرفداران یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های جنایی و کمدی سینما به واقعیت پیوست. تقریبا ۱۰ روز پیش بود که ویل اسمیت با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود شروع رسمی مراحل فیلمبرداری فیلم Bad Boys for Life (پسران بد برای همیشه) را به طرفداران این مجموعه قدیمی اعلام کرد. حال سایت Just Jared، دو تصویر جدید از مراحل فیلمبرداری این فیلم در شهر آتالانتا ایالت جرجیا را منتشر کرده است که در یکی از این تصاویر ویل اسمیت را پس از زمانی نزدیک به ۱۵ سال در نقش شخصیت مایک لاوری و در حال دویدن می‌بینیم. در تصویر دیگر نیز مارتین لارنس و ویل اسمیت در کنار هم حضور دارند و در مورد موضوعی با یکدیگر صحبت می‌کنند.   

دو تصویر منتشرشده از مراحل فیلمبرداری فیلم Bad Boys for Life را در پایین مشاهده می‌کنید:

Bad Boys

پخش قسمت ابتدایی Bad Boys بر عهدهٔ کمپانی کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) بود و این فیلم با بودجهٔ ساخت ۱۹ میلیون دلاری، فروش بسیار خوب ۱۴۱ میلیون دلاری در گیشه داشت. پس از اکران موفقیت‌آمیز فیلم ابتدایی، همه منتظر دستور ساخت بلافاصله قسمت دوم بودند، اما مشکلاتی که بین ویل اسمیت، مارتین لارنس و مایکل بِی به وجود آمد، ساخت فیلم دوم را نزدیک به ۸ سال به تأخیر انداخت. قسمت دوم نیز به کارگردانی مایکل بِی ساخته شد و ویل اسمیت و مارتین لارنس در همان نقش‌های سابق خود ظاهر شدند. لازم به گفتن نیست که بودجهٔ فیلم دوم بسیار بیشتر شد و این فیلم مملو از صحنه‌های تعقیب‌وگریز با ماشین، تیراندازی و انفجار بود. نقدهای فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) چندان خوب نبود و با بودجهٔ ساخت فیلم حدود ۱۳۰ میلیون دلاری، فیلم فروش ۲۷۳ میلیون دلاری در گیشه داشت.

هاجنز، لودویگ و ملتون قرار است نقش اعضای واحد جدید نیروهای پلیس را بازی کنند و زمانی که یک تهدید جدید شهر میامی را تهدید می‌کند، آن‌ها با اعضای قدیمی پسران بد مواجه خواهند شد

در فیلم Bad Boys for Life شاهد بازگشت ویل اسمیت و مارتین لارنس خواهیم بود و همچنین بازگشت جو پانتولیانو نیز تأیید و اعلام شده است. ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و چارلز ملتون دیگر بازیگران جدید فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) هستند. هاجنز، لودویگ و ملتون قرار است نقش اعضای واحد جدید نیروهای پلیس را بازی کنند و زمانی که یک تهدید جدید شهر میامی را تهدید می‌کند، آن‌ها با اعضای قدیمی پسران بد (اسمیت و لارنس) مواجه خواهند شد. 

تقریباً دو سال پیش بود که جو کارناهان اعلام کرد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و چندی پیش نیز این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده بود، اما چندی پیش اعلام شد که عادل ال عربی و بلال فلاح در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Bad Boys For Life هستند و کارگردانی این فیلم به همین دو نفر سپرده شد. ال عربی و فلاح بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند و همچنین این دو کارگردانی دو قسمت از جمله کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Snowfall (اسنوفال) برای شبکه FX را نیز بر عهده داشته‌اند. ال عربی و فلاح کارگردانی فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) با بازی ادی مورفی را هم بر عهده دارند. کار نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Bad Boys For Life نیز بر عهده کریس برمنر است.

فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین گفتنی است سریال Bad Boys در ۱۳ قسمت تولید و ساخته خواهد شد و دستور ساخت این سریال را چارتر کمیونیکیشنز (Charter Communications) داده است و از همین رو قسمت ابتدایی این سریال به‌صورت اختصاصی از شبکه Spectrum که زیرمجموعهٔ این کمپانی محسوب می‌شود، پخش خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه سریال Bad Boys بر عهده برندون مارگولیس و برندون سونیر، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، خواهد بود. جری بروکهایمر و داگ بلگراد که تهیه‌کنندگی دو قسمت سینمایی Bad Boys را بر عهده داشتند، به همراه جاناتان لیتمن و کریستی‌ آن رید وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده