// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار نسخه اندروید و iOS بازی Life is Strange: Before the Storm مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس، تاریخ عرضه بازی اندروید و آیفون Life is Strange: Before the Storm را مشخص کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) جزو آن دسته از سازنده‌هایی است که نگاهی ویژه به پلتفرم موبایل داشته و همیشه سعی کرده نسخه‌های متفاوتی از مجموعه‌های خوش نام خود را در دسترس کاربران موبایل قرار بدهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، اسکوئر انیکس اعلام کرده است که بازی Life is Strange: Before the Storm برای کاربران اندروید و iOS نیز عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان به این بازی می‌‌توانند در تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) بازی اندروید و آیفون Life is Strange: Before the Storm را از طریق فروشگاه پلی‌استور یا اپ‌استور دانلود و تجربه کنند. اسکوئر انیکس قیمت اولیه بازی و تاریخ عرضه هر اپیزود را اعلام نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد در همان روز عرضه، تمامی قسمت‌های بازی در دسترس قرار بگیرد؛ اما بازیکنان پس از تجربه‌ی اولین قسمت، باید سایر قسمت‌ها را از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای خریداری کنند تا جدا از قسمت‌های اصلی Life is Strange: Before the Storm، به محتویات اضافه بازی نظیر حالت Mixtape، اپیزود جایزه بازی و لباس‌های جدید برای شخصیت‌های بازی دسترسی پیدا کنند.

در ادامه کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که نسخه موبایل بازی Life is Strange: Before the Storm توسط استودیو Deck Nine Games توسعه داده می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Life is Strange: Before the Storm چیست؟ تا چه اندازه از این بازی راضی بود‌ه‌اید؟


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده