نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی دو‌بعدی Moonfall Ultimate همراه با تریلری زیبا منتشر شد

همزمان با انتشار تریلری چشم‌نواز، بازی اکشن نقش‌آفرینی Moonfall Ultimate برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد.

بازی دو بعدی Moonfall Ultimate امروز برای پلی‌استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر شد. جالب است بدانید که ساختار گرافیکی و جلوه‌های بصری این بازی اکشن نقش آفرینی به شکل دستی طراحی شده است و همین موضوع، گرافیک این بازی را به نمایی بسیار چشم‌نواز برای بازیکنان و خصوصا طرفداران بازی‌های کلاسیک تبدیل کرده است. این بازی با یک روز تاخیر برای ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

بازیکنان قدیمی که به بازی Golden Axe علاقه‌مند هستند با تجربه‌ی این بازی مطمئنا غافلگیر خواهند شد؛ چرا که استودیوی Fishcow اعلام کرده‌ است که در ساخت Moonfall Ultimate از این بازی قدیمی الهامات بسیاری گرفته است. از نظر داستانی بازی Moonfall Ultimate در یک جهان صنعتی و ترسناک اتفاق می‌افتد؛ جایی که شما برای رسیدن به اهداف خود چاره‌ای جز تکه پاره کردن دشمنان خود ندارید. بازیکنان باید تلاش کنند تا با استفاده از انتخاب‌های درست و تمرکز روی حرکت‌های استراتژیک، در این ماجراجویی به سبک مترویدوینیا (Metroidvania-style) پیروز شوند؛ ماجراجویی بزرگی که لحظه به لحظه‌ی آن با اکشن‌ بی‌وقفه پیوند خورده است. بازی Moonfall Ultimate در ابتدا به صورت Early Access روی استیم قرار گرفت و اکنون با محتوای اضافه‌تر و ساختاری باکیفیت برای کنسول‌های نسل هشتم نیز منتشر شده است. بازی Moonfall Ultimate شامل تمامی خصوصیات نسخه‌ی استیم خواهد بود؛ با این تفاوت که ویژگی‌های بیشتری همچون حالت آرکید، حالت دو نفره، پشتیبانی کامل از کنترلر، بهینه‌سازی رابط کاربری و بعضی از ترفندهای مبارزه‌ای جذاب نیز به بازی اضافه شده است.

Moonfall Ultimate

ویژگی‌های کلیدی این بازی به شرح زیر هستند:

  • گرافیک زیبا و چشم‌نواز دو بعدی بازی و جزئیات بی‌نظیر آن که با دست طراحی شده است، حال و هوایی اتمسفریک و تاریک را به بازی القا کرده است.
  • می‌توانید حالت Campaign یا Endless بازی را به صورت تک‌نفره یا با کمک یکی از دوستان خود با یک کنترلر دیگر بازی کنید.
  • سه نوع شخصیت با قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی منحصربه‌فرد را در اختیار دارید. می‌توانید هر کدام از گزینه‌های Vanguard ،Elementalis یا Shadow را وابسته به سبک بازی خود انتخاب کنید.
  • بازی دارای سیستم پیشرفت بسیار قوی است که به بازیکن امکان دسترسی به ۸۰ آیتم منحصربه‌فرد و کاربردی را می‌دهد. بجنگید و مسابقه دهید تا بتوانید آیتم‌های بیشتری جمع کنید و آیتم‌های موجود خود را به‌روزرسانی کنید.
  • سیستم نبرد بازی همراه با اکشن بسیار جذاب و بی وقفه باعث می‌شود تا بازیکن تنوع بسیاری را برای نحوه‌ی وارد کردن آسیب به حریف خود داشته باشد. یک استراتژی مناسب کلید موفقیت شما خواهد بود.
  • در بازی شاهد وجود ۱۳ مرحله با پایان باز هستیم. همچنین المان‌های سبک مترویدوینیا و وجود ماموریت‌های بسیار به همراه باس‌های قوی و توضیحاتی که داستان بازی آن‌ها را یک به یک را روایت می‌کند، بیش از پیش به جذابیت بازی کمک کرده‌اند.
  • بیش از ۶۰ رتبه دشمن مختلف که هر کدام همراه با ویژگی‌های تهاجمی و دفاعی منحصر‌به‌فرد خود در بازی وجود دارند.

استفان نیتکولینک (Stefan Nitkulinec)، کارگردان پروژه‌ی Moonfall Ultimate در استودیوی Fishcow، در مورد انتشار بازی به این صورت توضیح داده است:

ما بسیار خوشحال هستیم که حالا دیگر می‌توانیم بازی Moonfall Ultimate را برای کامپیوتر و پلتفرم‌های دیگر در سپتامبر سال جاری منتشر کنیم. مطمئن هستیم که حالت‌های ویژه‌ی بازی، اوقات خوشی را برای بازیکنان به ارمغان خواهند آورد. همچنین حالت دو نفره‌ی بازی نیز مطمئنا بسیار هیجان‌انگیز و جالب خواهد بود. بسیار مفتخر هستیم که با تیم حرفه‌ای و باسابقه‌ای همچون Wales Interactive همکاری داشته‌ایم و باعث افتخار کمپانی ما است که بازی Moonfall Ultimate توسط این استودیوی موفق انگلیسی منتشر می‌شود. همراه با کمپانی Wales Interactive تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی ‌هایی در سطح کیفی بالا و محتوای ارزشمند را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم؛ بازی‌هایی که تجربه‌ی شیرین و به‌یادماندنی آن‌ها مدت زمان زیادی در یاد و خاطر مخاطبین ماندگار شود.

در ادامه شما همراهان گرامی زومجی را به تماشای تریلر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، بازی Moonfall Ultimate هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قابل بازی است و برای پلتفرم ایکس باکس وان نیز با یک روز تاخیر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده