// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ بازی The Escapists: Complete Edition منتشر شد

کمپانی Team17 با انتشار تریلری بازی The Escapists: Complete Edition را برای نینتندو سوییچ پورت کرد و در دسترس دارندگان این کنسول قرار داد.

کمپانی تیم 17 (Team17) با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی The Escapists: Complete Edition هم‌اکنون در دسترس کاربران نینتندو سوییچ است. در حال حاضر بازی مذکور با قیمت ۱۴.۹۹ دلار از طریق فروشگاه دیجیتالی eShop قابل خریداری و دانلود است.

بازی The Escapists: Complete Edition در ابتدا در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار گرفت و اکنون برای نینتندو سوییچ نیز پورت شده است.

نسخه Complete Edition بازی The Escapists شامل تمامی بسته‌های الحاقی این اثر می‌شود که تا به امروز برای آن منتشر شده است. محتوای Alcatraz ،Escape Team و Santa’s Sweatshop به همراه بسته دانلودی Fhurst Peak Correctional Facility که به طور انحصاری برای پی سی منتشر شده بود، اکنون در این نسخه برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس است. محتویات یاد شده ۱۵ نقشه با حال و هوای مختلف و راه‌های فرار متنوع به بازی اضافه می‌کند. گفتنی است شغل‌های مختلفی در هر یک از زندان‌های بازی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها می‌توانید به ساخت و ساز آیتم‌هایی بپردازید که در فرار کردن از زندان به شما کمک می‌کند.

بازی The Escapists: Complete Edition ماه گذشته با انتشار تریلری برای Nintendo Swtich معرفی شد. نسخه دوم این سری یعنی The Escapists 2 در اوایل سال جاری میلادی برای سوییچ پورت شده است و هم‌اکنون در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه کامل بازی The Escapists را تماشا و خود را با محتویات و گیم پلی آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده