// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Attack Bull: حمله گاو وحشی

بازی موبایل Attack Bull اثر سرگرم‌کننده‌ای است که باید در آن با گاو وحشی خود، محیط را از وجود انسان‌ها پاکسازی کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Attack Bull ساخته بسیار جذاب و سرگرم کننده‌ای است که استودیو نام‌آشنای 111% آن را منتشر کرده است. در این بازی شما باید با گاو وحشی خود، منطقه‌ای را که در هر مرحله وجود دارد پاکسازی کنید و نگذارید هیچ انسانی باقی بماند. المان‌های سرگرم‌کننده در بازی وجود دارند و این بازی اندروید را تبدیل به یک اثر معمایی می‌کنند.

خلاقیت در ساخت بازی‌های موبایل نقش بزرگی دارد. در واقع شما می‌توانید به جای استفاده از بودجه‌های سنگین برای خلق یک بازی گرافیکی و باکیفیت، روی ایده‌های خلاقانه کار کنید و یک اثر ارزشمند و موفق بسازید. بازی Attack Bull نمونه‌ای از یک بازی است که مشابه‌اش را تاکنون ندیده‌اید. در این بازی شما یک گاو وحشی دارید که به انسان‌ها حمله می‌کند و آن‌ها را از پای در می‌آورد، اما تعداد آن‌ها زیاد است و ممکن است که با حمله به یکی، دیگری شما را به چنگ بیندازد. المان‌های زیادی وجود دارد که تنوع خوبی در زمینه تله‌ها ایجاد می‌کند. به طور مثال برخی از انسان‌ها بمبی در اختیار دارند که با نزدیک شدن به آن‌ها، در شرف ترکیدن قرار می‌گیرند. در نتیجه همواره باید استراتژی خوبی در مقابل آن‌ها داشته باشید و آدم‌ها را در فاصله‌های دورتر به چنگ بیندازید. همه حملات شما به صورت نوبتی است و در هر نوبت اهداف واکنش خاصی از خودشان بروز می‌دهند. بمب‌ها دامنه خاصی دارند و باید در نوبت بعدی، آدمی‌ را نشانه بگیرید که در خارج از این دامنه قرار دارد.

Attack Bull
Attack Bull
Attack Bull

روند بازی اندروید Attack Bull به همین شکل ادامه پیدا می‌کند و مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود. طرح‌ریزی یک استراتژی برای تعیین نوبت‌های حمله، مهم‌ترین عامل برای موفقیت در بازی است. هر قدر که حرکات بعدی خود را بهتر در ذهن خود مرور کنید، بهتر می‌توانید بدون اشتباه پیش بروید. گرافیک بازی پیکسلی است و محیط مراحل طراحی ساده‌ای دارد. با پیش‌روی می‌توانید برای گاو خود، لباس‌های متنوعی خریداری کنید و از نظر ظاهری، لذت بیش‌تری از بازی ببرید. تم مراحل نیز تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید آن را سفارشی سازی کنید. راهنما در بازی برای کمک به بازیکن قرار دارد و در صورت شکست‌های چندباره، می‌توانید از راهنما برای تعیین حرکات خود استفاده کنید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است: شما تنها باید با خط مشخص شده، آدمی را که به آن می‌خواهید حمله کنید تعیین کنید. جلوه‌های صوتی، بسیار طراحی ساده‌ای دارند و تنها صدای برخوردها و ترکیدن بمب‌ها را می‌شنویم.

خلاقیت جذابی که برای گیم‌پلی بازی در نظر گرفته شده است، همه فاکتورهای لازم جهت سرگرم کننده بودن را دارد

این اثر را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های معمایی دانست که همزمان با گیم‌پلی‌اش، بسیار سرگرم‌کننده است. بازی سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. بعضی وقت‌ها تعداد تله‌ها بسیار بالا می‌رود و انتخاب آدم‌ها برای حمله صحیح، دشوار می‌شود. در این شرایط تنها چاره این است که مدام روش‌های مختلف را آزمایش کنید و در نهایت به شیوه به پایان رساندن مرحله نزدیک شوید. باید هر منطقه‌ای را که در بازی وجود دارد تا پایان مرحله فعال نگه دارید و از آن‌ها برای فرار از بمب‌ها استفاده کنید. رفته رفته تنوع دشمنان بیش‌تر می‌شود و عکس‌العمل‌های متفاوتی نسبت به حمله‌های شما بروز می‌دهند. همین بازی را تا انتها جذاب می‌کند و تکراری احساس نمی‌شود.

Attack Bull
Attack Bull
Attack Bull

Attack Bull را می‌توان یکی از بازی‌های معمایی جذاب دانست که از خلاقیت خوبی برخوردار است. حمله گاوهای وحشی به جمعیت انسان‌ها و طرح‌ریزی صحیح حمله‌ها، به طوری که گرفتار انسان‌ها نشوید، شاکله اصلی بازی را تشکیل می‌دهد. گیم‌پلی بازی ساده است و تنها باید با استراتژی جلو بروید و از گرفتار شدن خود جلوگیری کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Attack Bull


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده