// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

کارگردان Devil May Cry 5 از علاقه خود به ساخت Rival School 3 می‌گوید

هید‌ئاکی ایتسونو در مصاحبه‌ی اخیر خود به علاقه‌اش برای توسعه بازی Rival Schools 3 و دلیل این علاقه صحبت کرده است.

هیدئاکی ایتسونو، کارگردان بازی Devil May Cry 5، یکی از بازیسازان برجسته صنعت گیم است که اکثر مخاطبان وی را برای کارگردانی سری Devil May Cry می‌شناسند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت دوال شاکرز در مصاحبه‌ی اخیر خود با هید‌ئاکی ایتسونو از وی در مورد علاقه‌اش به ساخت بازی‌های دیگر از کمپانی کپکام (Capcom) سوال پرسیده است.

هیدئاکی ایتسونو در این باره می‌گوید:

اگر اجازه داشته باشم، دوست دارم بازی Rival Schools 3، بازی Dragon's Dogma 2، بازی Street Fighter Alpha 4، بازی Capcom vs SNK 3 و بازی Power Stone 3 را بسازم؛ حتی دوست دارم روی بازی Street Fighter 6 هم کار کنم.

در این میان علاقه بیشتری به ساخت بازی Rival Schools 3 دارم. در ژاپن دبیرستان‌ها به صورت سه ساله هستند و از طریق سری Rival Schools، دو سال از این سه سال را مشاهده کردیم و سال سوم [اشاره به Rival Schools 3] می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد. داستان با فارغ التحصیلی آن‌ها تمام خواهد شد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعاتی از سری Rival Schools ندارند، باید بگویم که Rival Schools یک مجموعه مبارزه‌ای سه بعدی است که توسط کپکام ساخته شده است و آخرین نسخه از این مجموعه، بازی Project Justice بود که در سال ۲۰۰۰ برای پلتفرم آرکید و دریم‌کست روانه بازار شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده