// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بازی ترسناک Dead Age به‌زودی برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

استودیوی Headup Games اعلام کرد که بازی زامبی‌محور Dead Age پس از موفقیت روی پلتفرم پی سی، به‌زودی برای  ایکس باکس وان هم منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.

Dead Age یک بازی آخرالزمانی زامبی‌محور است که از سیستم مبارزه‌ای نوبتی بهره می‌برد و برخلاف دیگر بازی‌های سبک زامبی‌، المان‌های نقش‌آفرینی بسیاری در آن یافت می‌شود. مرگ در این بازی دائمی است، اما شما می‌توانید از مدال‌هایی که در هر دور بازی کردن به‌دست می‌آورید، استفاده کنید و در دفعات بعدی شخصیت خود را ارتقا بخشید. همچنین مراحل بازی همیشه به صورت تصادفی پیش روی شما قرار می‌گیرند تا بازی در هر دور بازی کردن برای شما تازگی داشته باشد.

حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوهای هدآپ گیمز  (Headup Games) و سایلنت دریمز (Silent Dreams) اعلام کردند که بازی Dead Age در تاریخ ۱۶  شهریورماه برای پلتفرم ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این بازی در حال حاضر با ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۱.۹۹ دلار آماده پیش‌خرید است و حجم آن روی ایکس باکس وان ۱.۸۹ گیگابایت خواهد بود.

Dead Age پس از آن‌که در پلتفرم پی سی مدتی به‌صورت Early Access در اختیار کاربران قرار گرفته بود، بالاخره در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (چهاردهم آبان‌ماه ۹۵) روی استیم منتشر شد و حالا بعد از گذشت نزدیک به دو سال از زمان عرضه، استودیوی Silent Dreams قصد دارد تا آن را روی کنسول ایکس باکس وان هم منتشر کند. بازی Dead Age از زمان عرضه روی استیم نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است و به لطف بازخوردهایی که از کاربران پی سی دریافت کرده است، دارندگان کنسول ایکس باکس وان می‌توانند بهترین نسخه منتشر شده آن را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما درمیان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده