نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

بازی رومیزی جدید Assassin's Creed معرفی شد

بازی Assassin’s Creed: Brotherhood of Venice در دوره‌ای بین دو بازی Brotherhood و Revelations جریان دارد و بهترین اثر رومیزی ساخته‌شده از این مجموعه خواهد بود.

قبلا یک اثر رومیزی با نام Arena، برای مجموعه‌ی Assassin's Creed عرضه شد که آنطور که باید، نتوانست رضایت هواداران این سری را جلب کند. به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک بازی رومیزی جدید از این سری با نام Assassin’s Creed: Brotherhood of Venice معرفی شده که قرار است با ارائه‌ی یک تجربه‌ی جذاب از مخفی‌کاری‌ها، نبردهای نزدیک و Assassinationهای معروف این مجموعه‌، دل هواداران را به‌دست بیاورد.

در این بازی، کاربران کنترل یک انجمن برادری را در ونیز سال ۱۵۰۹ به‌دست می‌گیرند. به نقل از سازندگان بازی، این اثر که بیش از بیست ساعت بازیکنانش را درگیر می‌کند، در دوره‌ای میان دو قسمت Revelations و Brotherhood از این مجموعه، جریان خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند Assassin’s Creed: Brotherhood of Venice را هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت چند نفره (حداکثر با سه نفر از دوستان خود) پیش ببرند.

در طی بازی، می‌توانید کاراکتر و مخفی‌گاه خود را آپگرید کنید و با کاراکترهای معروفی مثل اتزیو، لئوناردو داوینچی و لوکرتزیا بورجیا هم دیدار خواهید داشت.

این بازی رومیزی، توسط کمپانی Triton Noir، یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های ساخت بازی‌های رومیزی که ساخت بازی معروف V-Commandos را در کارنامه دارد، در حال طی کردن مراحل توسعه‌اش است و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به سری اسسینز کرید باشد. به نقل از سازندگان بازی Assassin’s Creed: Brotherhood of Venice که پیش از این در کمپانی یوبیسافت کار می‌کردند، این بازی هویت و DNA مجموعه‌ی بزرگ و محبوب Assassin's Creed را حفظ می‌کند و به آن احترام می‌گذارد.

Assassin’s Creed: Brotherhood of Venice

برخلاف بازی‌ قبلی این استودیو یعنی V-Commandos، در محصول جدید شاهد استفاده از کارت برای پیش‌برد بازی نخواهیم بود و به جای آن، از یک سری مجسمه‌ی مینیاتوری که تعدادشان کم هم نیست برای نمایش دادن یارهای خودی و دشمنان استفاده می‌شود.

کمپین جمع‌آوری منابع مالی این بازی (کیک استارت) از ماه نوامبر (آبان-آذر) شروع می‌شود.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده