// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

بازی پارکور محور Hover به زودی به کنسول‌ها می‌آید

بنابر گفته‌های Midgar Studio و Playdius بازی پارکور محور Hover در روزهای باقیمانده شهریور روی همه‌ی کنسول‌ها قابل بازی خواهد بود.

بازی Hover که پارسال پس از موفقیتش در کیک استارتر به شکل Early Access در استیم برای پی سی منتشر شد، از چند روز دیگر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم قابل بازی خواهد بود.

این بازی سبک جهان‌ باز در شهر فوق پیشرفته‌ای به نام Hover، جریان دارد. اگر دنبال خوشگذرانی هستید باید بدانید که به شهر اشتباهی آمده‌اید؛ چون خوشگذرانی و سرگرمی در این شهر ممنوع است و به علت قطع ارتباط با The Galactic Union دیکتاتوری در شهر برقرار شده است. شما کنترل شورشیانی را بر عهده دارید که آماده‌اند با هر چیزی که آزادی و خوشگذرانی آنان را محدود می‌کند، مبارزه کنند. این شورشیان با ابزار پیشرفته‌ای که دارند می‌توانند به طور شگفت‌انگیزی از روی موانع بپرند و با سرعت حرکت کنند، به شهروندان کمک کنند، تبلیغات ضد خوشگذرانی را مختل کنند و راهی را برای دستیابی به Orbital Station در Great Admin به منظور آگاه کردن مردم و پایان دادن به ظلمی که به آن‌ها می‌شود، پیدا کنند.

بعضی از ویژگی‌های این بازی شامل موارد زیر است:

  • شهر شگفت‌انگیز: Hover شهری بزرگ، زیبا و رنگارنگ است و ساختمان‌های آن زمین‌های بازی نفس‌گیری را به وجود می‌آورند.
  • حرکت‌های عجیب: با کمک لباس پیشرفته‌ی خود می‌توانید در سطح شهر لیز بخورید، بالا و پایین بپرید، با سرعت حرکت کنید و بین دیوار‌ها پرش کنید.
  • بخش چند نفره آنلاین: هر لحظه می‌توانید به دوستانتان بپیوندید و در کنار یا علیه آنها ماجراجویی را ادامه دهید. همچین می‌توانید در مسابقات، رویداد‌ها یا مسابقه‌های امتیازی شرکت کنید.
  • مکانیزم لول آپ: تجربیات جمع کنید و چیپ‌هایی را که توانایی‌های کارکتر شما را بالا می‌برد به دست آورید. شما می‌توانید چیپ‌های اضافی خود را از طریق سیستم مبادله‌ی E-Swap با چیپ‌های بهتر تعویض کنید.
  • تجربه‌ای به دلخواه شما: هر زمان که بخواهید می‌توانید در یک لحظه بازی را از تک نفره به چند نفره‌ی آنلاین تغییر دهید. بازی را از دید اول شخص یا سوم شخص بازی کنید یا با فعال کردن گزینه‌ی دوربین خودکار که هر دو زاویه‌ی دید را ترکیب می‌کند از تجربه‌ای پویا لذت ببرید.
  • ساندترک پویا الهام گرفته شده از J-Pop: موسیقی ساخته شده توسط سدریک منندز با همکاری هیدکی ناگانوما، خالق موسیقی‌های Jet Set Radio و سری Yakuza.

بازی Hover در تاریخ ۲۷ شهریور روی پلی‌استیشن 4، ۲۸ شهریور روی ایکس‌باکس وان و ۲۹ شهریور روی سوییچ به قیمت ۲۴.۹۹ دلار منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده