// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸

تاریخ عرضه بازی Hover: Revolt of the Gamers اعلام شد

تاریخ انتشار بازی پارکور محور Hover: Revolt of the Gamers برای رایانه‌های شخصی مشخص شد.

مدتی پیش بود که نسخه دسترسی پیش از موعد بازی Hover: Revolt of the Gamers، محصول استودیو‌های میدگار (Midgar) و فاستی گیم (Fusty Game) که توسط دو کمپانی ساید‌کیکس (Sidekicks) و پلاگ این دیجیتال (Plug In Digital) منتشر خواهد شد، از طریق استیم در دسترس قرار گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) بر روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Hover: Revolt of the Gamers که از بازی Jet Set Radio الهام گرفته شده، در سبک جهان باز بوده و ورزش پار‌کور عنصر اصلی آن است. این بازی که در ECP17، شهری فوق پیشرفته در یک سیاره دور جریان دارد، کنترل گروهی از شورشی‌ها را بر‌عهده بازیکنان قرار می‌دهد که بر علیه قوانین «ضد‌ اوقات فراغت» قیام کرده‌اند. در این شهر سرگرمی ممنوع بوده و ارتباط با Galatic Union قطع شده است. گروه شور‌شیان تحت کنترل مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار بوده و کار‌هایی از جمله از بین بردن تبلیغات ضد‌ اوقات فراعت، کمک به شهر‌وندان و پیدا کردن راهی برای رسیدن به Orbital Station در Great Admin به منظور آگاه کردن Galactic Union نسبت به ظلمی که در حق آن‌ها می‌شود، انجام می‌دهند.

علاوه بر امکان تجربه بازی به صورت تک‌نفره، بازیکنان می‌توانند در هر زمان به صورت آنلاین به دوستان خود ملحق شده و در کنار یا بر علیه آن‌ها به تجربه بازی بپردازند. ویژگی جا‌به‌جایی سریع بین حالت‌های تک‌نفره و چند‌نفره، فارغ از مکان یا فعالیت در حال انجام است.

نسخه Early Access بازی Hover: Revolt of the Gamers هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از طریق استیم قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده