نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰

بازی New Super Mario Bros. U Deluxe برای نینتندو سوییچ معرفی شد

طبق اعلام نینتندو در جریان نینتندو دایرکت، بازی New Super Mario Bros. U کنسول Wii U قرار است با یک سری ویژگی‌های جدید برای نینتندو سوییچ منتشر شود. 

نینتندو پیش از این هم برخی بازی‌های کنسول Wii U را با اضافه کردن پسوند Deluxe برای نینتندو سوییچ منتشر کرده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به Mario Kart 8 Deluxe اشاره کرد. حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی و در رویداد نینتندو دایرکت که بامداد امروز جریان داشت، شرکت ژاپنی نسخه Deluxe بازی New Super Mario Bros. U را هم معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۲۱ دی (۱۱ ژانویه) منتشر شود. 

علاوه بر شخصیت‌های ماریو، لوئیجی و تود (Toad) که در نسخه Wii U این بازی هم حضور داشتند، در نسخه سوییچ شاهد شخصیت‌های نبیت (Nabbit) و تودت (Toadette) هم خواهیم بود. کاراکتر نبیت این تونایی را دارد که به شخصیتی ضدضربه تبدیل شود و همین مساله هم او را به کاراکتری مناسب برای کودکان و افرادی که به‌دنبال درجه سختی پایینی هستند، تبدیل می‌کند. علاوه بر این تودت هم می‌تواند با استفاده از آیتم‌هایی خاص، به کاراکتر پیچ تبدیل شود که قابلیتی عجیب و غریب است!

در نهایت بسته الحاقی New Super Luigi U بازی New Super Mario Bros. U هم قرار است در نسخه Deluxe آن در دسترس باشد و در مجموع، این بازی سوییچ شامل ۱۶۴ مرحله خواهد بود که می‌توانید به‌تنهایی یا با دوستان‌تان آن‌ها را پشت سر بگذارید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده از بازی New Super Mario Bros. U Deluxe را هم تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده