// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی Unlikely Heroes: قدم گذاشتن در جا پای قهرمانان

Unlikely Heroes یک بازی ماجراجویی چالش برانگیز است که عنصرهای نقش آفرینی در آن حضور پررنگی دارند و داستان تبدیل شدن یک فرد عادی به یک قهرمان بی رقیب روایت می‌کند.

تجربه‌ی قهرمانی بزرگ بودن و نجات دادن مردم، یکی از موضوعات همیشگی بازی‌های ویدیویی است. بسیاری از بازی‌ها نیز از ابتدا بازیکنان را در نقش قهرمان قرار می‌دهند و قدرت‌های زیادی را در اختیارشان می‌گذارند. اما همراه شدن با داستان یک فرد عادی که کم کم به یک قهرمان بزرگ تبدیل می‌شود و مردم شهر خود را نجات می‌دهد، لذت خاص خود را دارد. یکی از جدیدترین ساخته‌های استودیوی Iron Horse Games که ید طولایی در ساخت بازی‌ّ‌های ماجراجویی در سبک‌های مختلف دارد، بازیکنان را در اینچنین شرایطی قرار می‌دهد و آنها می‌توانند همراه شخصیت اصلی بازی به قهرمان روستای خود تبدیل شوند و به مردم کمک کنند. Unlikely Heroes که برای سیستم‌ عامل‌های Android و iOS منتشر شده است، توانسته تاکنون میانگین امتیاز ۴.۶ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نمره‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود. همچنین این بازی موبایل در اپ‌استور و پلی‌استور به طور رایگان عرضه شده است که باعث حضور پرداخت‌های درون برنامه‌ای در آن شده است.

Unlike Heroes

گیم‌پلی بازی اندروید Unlikely Heroes شامل بخش‌های مختلفی می‌شود و تجربه‌ی آن در طولانی مدت خسته کننده نمی‌شود. بخش‌های متفاوتی مانند نبرد‌های هیجان انگیز در محیط‌های متنوع، ساختن‌ اکسیر‌ها و سلاح‌های مختلف (Crafting) و کمک به مردم روستا برای بازسازی محل زندگی شان در بازی وجود‌ دارد که در بین آنها بالانس خوبی مشاهده می‌شود. نبرد‌های بازی نیز از تنوع خوبی بهره‌ می‌برند و امکان استفاده از شخصیت‌ها و سلاح‌های مختلف در آنها وجود دارد.

گرافیک رنگارنگ بازی در کنار گیم‌پلی متنوع، باعث شده تا تجربه بازی خسته کننده و یک نواخت نباشد

مبارزات بازی از سبک نوبتی (Turn-Base Fight) بهره ‌می‌برند که مزایا و معایب خاص خود را دارد اما با توجه به سبک بازی باید گفت که در مورد Unlikely Heroes مزایای آن بیشتر به چشم می‌آیند. از دیگر نقاط قوت بازی می‌توان به درجه سختی چالش برانگیز آن اشاره کرد که با گذر زمان به مرور به آن افزوده می‌شود.

Unlike Heroes

بازی آیفون Unlikely Heroes، مانند بیشتر بازی‌های رایگان پتلفرم موبایل از خط داستانی ساده‌ و سر راستی بهره می‌برد. در زمانی که قهرمان قدرتمند روستا خود را بازنشست کرده و روستا بدون محافظ مانده است، اژدهایی ترسناک به روستا حمله می‌کند و روستا را به آتش و خاکستر تبدیل می‌کند. حالا نوبت بازیکنان است که در غیاب محافظ بزرگ روستا، پا به میدان نبرد گذاشته و برای از نو ساختن روستای خود تلاش کنند. در این ماجراجویی بازیکنان از کمک سایر قهرمانان، روش‌های قدیمی کیمیاگری و سلاح‌های متنوع حاضر بازی بهره‌ می‌برند و برای مواجهه با موانع و دشمنان بازی که از درجه سختی خوبی هم برخوردارند، از آنها استفاده کنند.

طراحی‌های بازی برای قهرمانان و محیط‌های بازی، حالتی نقاشی مانند و رنگارنگ دارند و محیط‌های مختلفی که در طول‌ بازی بازیکنان به آنها سفر می‌کنند، از تنوع خوبی بهره‌ می‌برند. انیمیشن‌های بازی به حرکات دو بعدی قهرمانان و دشمنان محدود می‌شوند که البته با توجه به رایگان بودن بازی، ایراد خاصی به آن وارد نیست و به خوبی در بازی پیاده شده‌اند. کنترل‌های بازی به لمس‌های یک نوبتی برای حرکت قهرمان در سطح نقشه بازی و برای حمله به دشمنان در نبرد‌های نوبتی بازی ختم می‌شوند و پیچیدگی خاص ندارند. موسیقی متن بازی نیز به خوبی طراحی شده‌اند و به فضاسازی برای مراحل بازی کمک بسیاری می‌کند.

Unlike Heroes

به طور کلی بازی Unlikely Heroes  از گیم‌پلی و گرافیک خوبی بهره‌ می‌برد و با توجه به رایگان بودن بازی، بخش‌های مختلف آن از تنوع خوبی برخوردار هستند و نمی‌توان ایراد خاصی به بازی در این زمینه‌ها گرفت. بخش داستانی بازی یعنی تبدیل شدن یک فرد عادی به یک قهرمان بزرگ و دوباره ساختن روستا پس از نابودی بسیار لذت‌بخش است و تجربه‌ی خاصی به حساب می‌آید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Unlikely Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده