// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Cats vs Pigs: Battle Arena؛ نبرد گربه‌ها و خوک‌ها

بازی موبایل Cats vs Pigs: Battle Arena یک بازی موبایل رقابتی است که در جریان آن برای رسیدن به لیگ‌های بالاتر، باید حریف‌های خود را از میان بردارید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های رقابتی همیشه بخشی از پلتفرم موبایل را به خود اختصاص داده‌اند؛ بازی‌هایی که با ساختار متفاوت سعی کرده‌اند مخاطب را به شیوه‌های مختلفی سرگرم کنند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ بازی‌ای رفته‌ایم که هنوز به صورت کامل عرضه نشده است و فعلا در حالت دسترسی زودهنگام قرار دارد؛ هرچند با گیم‌پلی و محتویاتش می‌تواند مخاطبان را مدت‌ها سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Cats vs Pigs: Battle Arena، ساخته استودیو Grossing.Games، یک بازی رقابتی با مبارزات یک به یک است که دنیایی بامزه و جالب را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد. بازی موبایل Cats vs Pigs: Battle Arena فاقد بخش داستانی است و یک بازی کاملا آنلاین به حساب می‌آید. البته منظور از آنلاین این نیست که بازی دارای سیستم Matchmaking است و این بار به شکل جدیدی (همانند بازی‌های استراتژی) با حریفان خود رقابت می‌کنید.

بازی موبایل Cats Vs Pigs: Battle Arena

استفاده از آیتم‌ها باید به شکلی باشد که تمامی جوانب را در نظر گرفته باشید و در طول نبرد خود دچار مشکل نشوید

با شروع بازی اندروید و آیفون Cats vs Pigs: Battle Arena، بدون هیچ مقدمه‌ای وارد گیم‌پلی می‌شوید و در ابتدا، نحوه بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. ساختار بازی بدین شکل است که شما یک زیر دریایی دارید که خودتان کاپیتان این زیردریایی هستید و باید زیر دریایی حریف را نابود کنید. حال هرچقدر حریف شما قوی‌تر باشد، نوار سلامت زیردریایی‌اش نیز بیشتر و سربازانی را در اختیار دارد که در طول نبرد به شما آسیب بیشتری را وارد می‌کنند. حال هدف از نبرد و بازی کردن در Cats vs Pigs: Battle Arena چیست؟ در بازی موبایل Cats vs Pigs: Battle Arena پانزده لیگ مختلف برای بازیکنان تدارک دیده شده است که برای رسیدن به لیگ‌های بالاتر، باید تعدادی ستاره را جمع‌آوری کنید. در واقع این ستاره‌ها از طریق شکست دادن سایر بازیکن‌های بازی کسب می‌شود؛ اما بازی نبردهای آنلاین را به تصویر نمی‌کشد و شاهد سیستم Matchmaking نیستیم. زمانی که ستاره‌های بیشتری کسب کنید، در صفحه لیدربورد لیگ مورد نظر قرار می‌گیرید و با نسخه آفلاین بازیکن‌هایی که رتبه‌ی بهتری دارند، رقابت خواهید کرد. در این میان نیز امکان دارد یک بازیکن دیگر با شخصیت شما رقابت کند؛ از این‌ رو ارتقا و ساخت یک زیر دریایی همه فن حریف، مهم‌ترین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. حال برای دریافت تجهیزات و سربازان جدید دو راه وجود دارد. اولین راه متوصل شدن به پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؛ این در حالی است که دومین راه پیش روی در بازی و باز کردن جعبه‌هایی است که پس از هر نبرد به شما داده می‌شود.

بازی موبایل Cats Vs Pigs: Battle Arena

با باز کردن جعبه‌ها سرباز و محتویات دیگری نظیر ساختار تدافعی برای زیردریایی به شما اهدا می‌شود؛ در این میان یادتان باشد که استفاده از موانعی که آسیب دریافتی شما را کم می‌کند، سبب می‌شود که نوار سلامت زیردریایی‌تان کاهش یابد و با توجه به استراتژی‌تان در طول نبردها، باید به این موارد توجه داشته باشید. همچنین بازی اندروید و آیفون Cats vs Pigs: Battle Arena دارای سیستم ارتقا است. زمانی که صندوق‌ها را باز می‌کنید، امکان دارد از یک آیتم، موارد تکراری‌ای را دریافت کنید (البته با اینکه تکراری هستند اما Stats متفاوتی دارند)؛ حال می‌توانید کارتی که استفاده‌ای برای‌تان ندارد را به داخل مکان مورد نظر بیاندازید تا زیر دریایی شما ارتقا یابد و قوی‌تر شود. در کنار تمامی موارد گفته شده در بخش گیم‌پلی، ویدیوهای تبلیغاتی نیز در بازی وجود دارند که پس از چند دور بازی کردن، به صورت خودکار به نمایش در می‌آیند. از نظر طراحی نیز بازی موبایل Cats vs Pigs: Battle Arena دارای سه محیط مختلف است که با پیش‌روی در لیگ‌های بازی در دسترس قرار می‌گیرند؛ به عبارتی به ازای هر پنج لیگ، یک محیط جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Cats vs Pigs: Battle Arena با اینکه در مرحله عرضه اولیه به سر می‌برد؛ اما می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند  لحظات خوشی را برای‌تان به ارمغان بیاورد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cats vs Pigs: Battle Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده