نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸

لودینگ ۱۷: از بهترین بازی های چند نفره آفلاین تا بزرگ ترین جهش های گرافیکی

در لودینگ ۱۷، از بهترین بازی‌های چند نفره آفلاین گفته‌ایم و حتی نیم‌نگاهی نیز به این آیتم اختصاص داده‌ایم و از بازی‌های تاثیرگذار روی گرافیک گفته‌ایم. 

سال‌های پیش وقتی که هیچ ارتباط اینترنتی‌ای وجود نداشت، تنها راه لذت بردن بازی‌ها به صورت چند نفره این بود که دوست یا فامیل خود را کنار خودتان بنشانید و با دادن دسته دوم (!) به طرف مقابل، یک بازی دو نفره هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در سال‌های اخیر با همه‌گیر شدن اینترنت، دیگر خیلی کم پیش می‌آید که شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم و اکثر بازی‌های دو و چند نفره تبدیل به تجربیات آنلاین شده‌اند. اما هنوز هم هستند بازی‌هایی که می‌توان آنها را به صورت آفلاین نیز انجام داد و لذت وصف ناپذیری برد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در لودینگ هفدهم و در بخش تاپ فایو، بهترین بازی‌های آفلاین چند نفره را معرفی کنیم. حتی یک آیتم مینی نیم‌نگاه را نیز در این برنامه تهیه کرده‌ایم؛ نیم‌نگاهی که مسلما برای بسیاری از قدیمی‌ها خاطره‌انگیز خواهد بود.

در ادامه لودینگ این هفته، سری زدیم به سیر تحولی گرافیک در بازی‌ها و از بازی‌هایی گفتیم که تاثیرات شگرفی روی پیشرفت گرافیک این صنعت داشته‌اند. هیچ می‌دانستید که اولین بازی سه بعدی واقعی تاریخ، بازی DOOM بود و اگر این بازی ساخته نمی‌شد، شاید هرگز شاهد بازی‌هایی با این گرافیک واقعی نبودیم؟ برای اینکه با اینگونه بازی‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این بخش از لودینگ را از دست ندهید. 

در ادامه و مانند همیشه، بخش‌های همیشگی Loading مانند تازه‌ها، از زومجی بپرسید و دماسنج را نیز داریم و در بخش نظرسنجی نیز نظر شما را در رابطه با بهترین گرافیک نسل هشتم جویا شدیم. با زومجی و لودینگ ۱۷ همراه باشید:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده