نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار بازی GRIP: Combat Racing با انتشار تریلر جدیدی مشخص شد

کمپانی Wired Productions با انتشار تریلر جدیدی تاریخ انتشار بازی مسابقه‌ای آرکید GRIP: Combat Racing را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار بازی مسابقه‌ای ارکید GRIP: Combat Racing با انتشار تریلر جدیدی مشخص شده است. سرعت، ترشح آدرنالین و گیم‌پلی پرهرج‌ومرج از مواردی هستند که به خوبی در بازی GRIP: Combat Racing کمپانی Wired Productions (ویرد پروداکشنز) و استودیو Caged Element (کیجد المنت) احساس می‌شوند.

سبک بازی GRIP: Combat Racing مشابه بازی کلاسیک Rollcage است که در سال ۱۹۹۹ در دسترس کاربران PC قرار گرفت. این بازی اثری سرعتی است که امکان استفاده از سلاح‌های مختلف به منظور از میان بردن رقبا را برای بازیکنان فراهم می‌کند و در آن شاهد اتومبیل‌های زره‌پوش متفاوتی خواهیم بود.

تریلر جدید بازی GRIP: Combat Racing نیز اتومبیل‌ها، اسلحه‌ها و مسیرهای مسابقه را به نمایش در می‌آورد. این بازی دارای ۲۲ مسیر مسابقه با پیچ‌های هراسناک و ارتفاعات بلند خواهد بود که بازیکنان در آن‌ها به رقابت خواهند پرداخت. برای انجام این کار نیز ۱۵ وسیله نقلیه تهاجمی در بازی گنجانده شده است که می‌توان از میان آن‌ها یکی را به دلخواه انتخاب کرد. همچنین بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود تا به صورت چهارنفره در حالت تقسیم صفحع (Split Screen) یا به صورت ۱۰ نفره آنلاین به رقابت بپردازند.

بازی GRIP: Combat Racing در تاریخ یکم آذرماه (۲۲ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده