نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی The Forest

سازندگان بازی The Forest تاریخ انتشار آن را برای پلی‌استیشن 4 اعلام کردند. 

The Forest یک بازی در سبک تلاش برای بقا (Survival) است که پس از مدت‌ها بودن در حالت دسترسی پیش از موعد، چندی پیش برای کامپیوتر منتشر شد و نمره‌های نسبتا خوبی هم دریافت کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان The Forest اعلام کرده‌اند که این بازی قرار است در تاریخ ۱۵ آبان برای پلی استیشن 4 منتشر شود. 

The Forest از جایی شروع می‌شود که یک هواپیما در جزیره‌ای سقوط می‌کند و یک پدر و پسر از این سقوط جان سالم به در می‌برند. با این حال پسر در جزیره گم می‌شود و حال گیمر در نقش پدر، باید به دنبال وی بگردد. پس از گذشت مدتی پدر متوجه می‌شود که در این جزیره تنها نیست و حال وی باید با تمام وجود برای زنده ماندن و پیدا کردن فرزندش تلاش کند. در طول بازی جدا از تهدید‌های مختلفی که در محیط وجود دارند، باید به مواردی مثل تشنگی و گرسنگی شخصیت اصلی هم اهمیت بدهید. 

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های جالب بازی The Forest، این است که تقریبا اکثر اشیا موجود در دنیای بازی را می‌توانید برای ساخت و ساز استفاده کنید. برای آشنایی بیش‌تر با این اثر، می‌توانید بررسی بازی The Forest را در زومجی بخوانید؛ بررسی‌ای که در آن نمره ۶ را به بازی دادیم و خلاصه آن به شرح زیر است:

بازی The Forest به عنوان اثری که ۴ سال در حال توسعه بوده است، هنوز فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک بازی کامل دارد، اما با آزادی عمل مطلق و با همین داشته‌های الانش هم می‌تواند برای مدتی اثر سرگرم‌کننده و حتی اعتیادآوری باشد، اما به مرور زمان که ایرادات و اشکال‌های اساسی بازی برای‌تان نمایان می‌شود، شاید حتی دیگر حالت آنلاین هم نتواند مثل قبل جذابیت بالایی داشته باشد، چرا که بازی جز ساخت و سازهای انبوهش، سرگرمی لذت‌بخش دیگری در اختیارتان قرار نمی‌دهد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده