// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

داستان Devil May Cry 5 پس از نسخه دوم خواهد بود

روابط عمومی کپکام در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 اعلام کرده است که داستان بازی Devil May Cry 5، پس از وقایع بازی Devil May Cry 2 است.

در دنیای سری Devil May Cry، جدیدترین داستان متعلق به بازی Devil May Cry 2 است؛ جایی که دانته وارد دروازه جهنم شد و در نهایت، تنها با آمدن صدای موتور سیکلت وی، مشخص شد که دانته از دروازه جهنم برگشته است. از طرفی با معرفی بازی Devil May Cry 5 و رونمایی از دانته که سوار بر موتور سیکلت بود، این تئوری به‌ وجود آمد که بازی در ادامه نسخه دوم است.

این در حالی است که کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، گفته بود که بازی در ادامه نسخه چهارم است و صحبتی از Devil May Cry 2 نشده بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یک منبع خبری فرانسوی در جریان یک ویدیو گفته است که روابط عمومی کمپانی کپکام در نمایشگاه گیمزکام 2018، اعلام کرده است که داستان بازی DMC 5، پس از بازی DMC 2 روایت می‌شود.

با این حال باید منتظر اخبار بیشتر حول بخش داستانی Devil May Cry 5 باشیم که نکته‌های ناگفته‌ی بسیاری دارد و قطعا هواداران منتظر مشخص شدن نقش شخصیت‌ دانته و ورجیل در داستان اصلی هستند.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده