نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷

تهیه‌کننده بازی SoulCalibur VI از احتمال منحل شدن این مجموعه سخن می‌گوید

به‌تازگی موتوهیرو اوکوبو، تهیه‌کننده‌ی بازی SoulCalibur VI در مصاحبه‌ای با وب‌سایت DualShockers از خطرات پیرامون نام‌ تجاری این سری بازی سخن گفته است.

سری بازی SoulCalibur با وقفه‌ای ۶ ساله میان نسخه‌ی پنجم و ششم خود، به اثری بسیار کم سر و صدا در میان بازی‌های هم‌سبک خود تبدیل شده بود؛ موضوعی که باعث ریزش بخشی از مخاطبان این بازی در طول این مدت نیز شده است. در نمایشگاه گیمزکام امسال (Gamescom 2018)، وب‌سایت DualShockers مصاحبه‌ای با تهیه‌کننده‌ی این بازی، موتوهیرو اوکوبو (Motohiro Okubo) انجام داده است. در طول مصاحبه این سوال مطرح شد که به چه دلیل ساخت این نسخه از بازی تا این میزان طولانی شده است. اوکوبو در پاسخ، به برخی خطرات پیرامون نام تجاری این بازی اشاره کرد:

اولین موضوع در مورد سری بازی‌های SoulCalibur این بود که کمپانی [دیگر] انتظار چندان زیادی برای موفقیت آن نداشت و همین موضوع باعث شد که این بازی با خطر کنار گذاشته شدن [و منحل شدن از سوی سازندگان] مواجه شود. مدت زمان زیادی طول کشید تا من بتوانم کمپانی را برای ساخت ادامه‌‌ی این اثر متقاعد کنم.

از اوکوبو پرسیده شد که اگر بازی SoulCalibur VI به اثری موفق تبدیل نشود آیا باید با سری بازی‌های SoulCalibur خداحافظی کنیم؟ جواب او بسیار قاطع بود:

بله، همین‌طور خواهد بود.

هنگامی که از اوکوبو در مورد شیوه‌ی تهیه‌ی بازی از سمت طرفداران (قانونی یا غیرقانونی) سوال شد، او پاسخ داد که امیدوار است که تهیه‌ی این بازی از طریق قانونی انجام شود اما برای این موضوع فشاری از سمت سازندگان روی علاقه‌مندان نخواهد بود:

ما قصد نداریم با ذکر این موضوع که شاید این نسخه آخرین نسخه از بازی باشد هواداران را در تنگنا قرار دهیم. اما متاسفانه با شرایط موجود بهتر است که بازی خریداری شود.

بازی SoulCalibur VI در تاریخ ۱۹ اکتبر (برابر با ۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده