نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

تریلر هنگام عرضه بازی Treadnauts منتشر شد

به مناسبت عرضه‌ی بازی دو‌بعدی Treadnauts، استودیوی Topstitch Games تریلر تازه‌ای از این بازی را در اینترنت منتشر کرده است.

استودیوی Topstitch Games به بهانه‌ی رونمایی از بازی تازه­‌ی خود تحت عنوان Treadnauts، تریلر جذابی از این اثر هیجان‌انگیز را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. Treadnauts یک بازی دو بعدی چند‌نفره است که در طول آن، بازیکنان درون تانک‌های شناور خود به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

Treadnauts

Treadnauts این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا به صورت آنلاین و آفلاین به مبارزه با رقیبان خود بپردازند. همچنین در چهار منطقه‌ی مختلف بازی، بازیکنان قادر خواهند بود تا با نابود کردن دیوار‌ها، پرتاب موشک به سمت رقیبان یا له کردن دشمنان، یکایک موانع را از سر راه خود بردارند. علاوه بر این، بازیکنان در طول بازی وسایلی جانبی همچون تفنگ‌های لیزری، قلاب‌های دیواری و چندین محافظ قدرتمند را به‌دست خواهند آورد که خود، کمک شایانی به هرچه جذاب‌تر شدن گیم‌پلی این بازی خواهد کرد. نهایتا در طول این تریلر شاهد رونمایی از حالت تک نفره‌ای به نام Target Test mode هستیم که بازیکنان با تجربه‌ی آن، مدال و جایگاه‌هایی را در لیست قهرمانان جهانی این بازی به‌دست خواهند آورد.

در ادامه شما همراهان گرامی زومجی را به تماشای تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

بازی Treadnauts هم‌اکنون برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 ،ایکس باکس وان، پی سی و مک در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده