نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵

تصویر جدیدی از فیلم Fonzo با نقش‌آفرینی تام هاردی منتشر شد

تصویر جدیدی از فیلم Fonzo منتشر شد که تام هاردی را در نقش آل کاپون نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جاش ترانک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Chronicle (تاریخچه) تصویر جدیدی را از فیلم بیوگرافی Fonzo با بازی تام هاردی منتشر کرده است که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. در این فیلم تام هاردی، بازیگر فیلم‌هایی نظیر فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی بر می‌خیزد)، فیلم Dunkirk (دانکرک)، فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) و فیلم The Revenant (از گور برخاسته) در نقش گانگستر بی‌رحم آل کاپون ظاهر می‌شود. آل فونزو کاپون را می‌توان یکی از معروف‌ترین خلاف‌کارها و از سردمداران جرایم سازمان‌یافته دانست که نمادی از زیرپا گذاشتن قانون و نظم در امریکا بود. او پس از یک دهه تحمل دوران محکومیت و در سن ۴۷ سالگی دچار جنون و زوال عقل شد و خاطراتش از کارهای وحشیانه و ترسناکی که در گذشته انجام داده بود، در زندگی روزمره‌اش رسوخ پیدا کرد. شما می‌توانید در ادامه تصویر تازه‌ای که از فیلم فونزو منتشر شده است، مشاهده کنید.

Fonzo

در طول این سال‌ها بازیگران زیادی نقش آل کاپون را ایفا کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به پل مونی در فیلم The Shame of a Nation، راد استایگر در فیلم Al Capone، نویل برند در سریال The Scarface Mob، جیسون روباردز در فیلم The St. Valentine’s Day Massacre، بن گازارا در فیلم Capone، استیون گراهام در مجموعه تلویزیونی Boardwalk Empire، آنتونی لاپالیا در فیلم Road to Perdition و مشهورترین آن‌ها رابرت دنیرو در فیلم The Untouchables اثر برایان دی پالما اشاره کرد.

لیندا کاردلیانی در نقش ماءِ کاپون (همسر رنجور آل کاپون)، مت دیلون در نقش جانی توریو (دوست بسیار نزدیک آل کاپون)، کایل مک‌لاکلن در نقش کارلاک (دکتر آل کاپون)، کاترین ناردوچی در نقش رزی (یکی از خواهران آل کاپون)، جک لودن در نقش کرافورد و جینو کافارلی در نقش جینو از دیگر بازیگرانی هستند که علاوه بر تام هاردی در فیلم Fonzo به ایفای نقش می‌پردازند. جاش ترانک کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم و استودیو BRON و Creative Wealth Media وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند. انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما تا به حال تاریخ اکران آن به صورت رسمی اعلام نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده