// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل BlazeFury

بازی اکشن BlazeFury خلاقیت و نوآوری را به عنوان چاشنی به همراه دارد و نتیجه رقابتی شدید و نفس گیر است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل BlazeFury اثر جالبی در سبک شوتر است که توسط استودیو RadPirates عرضه شده است و با داشتن گیم پلی نوآورانه و بسیار جذاب، سبک جدیدی را در شوترهای ماجراجویانه ارائه کرده است. بازی از هر جهت عالی طراحی شده است و هر بخش از آن دارای نوآوری‌هایی است که می‌تواند شما را به انجام دادن این بازی اندروید و آیفون علاقه‌مند کند.

شروع بازی بدین صورت است که باید وارد سفینه فضایی خود شوید و شروع به ماجراجویی کنید. هر لحظه از بازی هیجان خاص خودش را دارد و می‌تواند حماسی و زیبا باشد. بازی سبکی را در ژانر اکشن ارائه داده است که واقعا نوآورانه محسوب می‌شود و بازیکنان حس جدیدی از تجربه بازی خواهند داشت. این تجربه به گونه‌ای است که باید روی سفینه‌هایی که به سمت شما حمله می‌کنند، سوایپ کنید و بدین ترتیب سفینه شما به طور خودکار شروع به شلیک کردن به سمت آن‌ها می‌کند. این سفینه‌های دشمن، در آرایش‌های مختلفی حمله می‌کنند که همین عاملی می‌شود که بازیکن با چالش روبه‌رو شود و راه‌های متخلفی را برای شلیک امتحان کند. باید سریع عمل کنید و در یک آن بتوانید همه این سفینه‌ها را نابود کنید. نابودی این سفینه‌ها بسیار لذت بخش است و این لذت با گیم‌پلی خاص بازی بسیار زیباتر هم می‌شود. در واقع این آرایش‌ها وقتی که تغییر می‌کنند، انتظار عملکرد دیگری از بازیکن را دارند و باید همواره در هر جهتی که این حمله صورت می‌گیرد، بازیکن آمادگی رویارویی را داشته باشد.

BlazeFury

گرافیک بازی واقعا درخشان است و بازیکن هر لحظه می‌تواند مدرن بودن این اثر را به خوبی حس کند. این گرافیک اطلاعات زیادی را به شما می‌دهد؛ از میزان و نوع سلاح‌ها بگیرید تا امتیازی که کسب کرده‌اید همگی به طور اکشن واری در بازی به نمایش درمی‌آید. جلوه‌های ویژه خاصی را به صورت پیکسلی شاهد هستیم که باعث می‌شود قدری تفاوت در منفجر شدن و مسیر شلیک‌ها دیده شود. سلاح‌های شما بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند انبوه بزرگی از دشمنان را در آسمان بازی به نابودی بکشانند. شاید در ابتدا به نظر برسد که با گیم‌پلی آسانی روبه‌رو هستیم، اما در واقع این‌طور نیست و هر لحظه که به مراحل بالاتر صعود می‌کنیم، افزایش تعداد دشمنان و سرعت آنها در حمله، باعث می‌شود که چالش‌های این گیم‌پلی به خوبی نمایان شود و بازیکن اصلا با شرایط آسوده‌ای روبه‌رو نباشد. موسیقی خاصی نیز برای قدرت دادن به بخش اکشن بازی، در نظر گرفته شده است که همراهی جالبی با روند بازی دارد.

با اضافه شدن خلاقیت به گیم‌پلی بازی، این اثر بسیار اعتیادآور و ارزشمند شده است

چالش‌هایی در بازی به‌وجود می‌آید که کاملا ناگهانی هستند و سرعت عمل بازیکن نقشی تعیین‌کننده در دوام وی خواهد داشت. بازی به خوبی توانسته است روند مشابه اثرهای هم سبک خود را بشکند و نوآوری جدیدی را به گیم‌پلی ترزیق کند. نتیجه این شهامت، اثری است که توانسته است لقب اعتیادآور بودن را به خودش بگیرد و ساعت‌های زیادی به سرگرم کردن بازیکنان بپردازد. این کار بسیار ارزشمندی است و در حالی که آثار بسیار توخالی و از مدافتاده‌ای را شاهد هستیم، این بازی می‌تواند شکننده این تابو و ارائه‌کننده سبک جدیدی از بازی‌های اکشن باشد. وقتی دشمنان به سمت شما هجوم می‌آورند، تنها کاری که می‌کنید باید توجه به سوایپ درست روی سفینه‌ها و سرعت داشتن در این کار باشد. با یک اشتباه، حجم بزرگی از سلامتی خود را از دست می‌دهید و شانس رسیدن به امتیازات بالاتر را از دست خواهید داد. دقایق ابتدایی بازی را می‌توانیم در حکم آموزشی بدانیم که برای التهابات بعدی قرار داده شده است و تنها مهارت بازیکن را بالا می‌برد. حجم بزرگی از سفینه‌ها که در صفحه نمایش هم جا نمی‌شوند، به شما حمله‌ور می‌شوند و مهارت شما را به چالش می‌کشند.

BlazeFury

همه مواردی که گفته شد تنها مربوط به بخش آفلاین بازی است و نبردهای آنلاین که با دیگر افراد و دوستان و آشنایان انجام می‌گیرد، بسیار هیجان‌انگیزتر و البته سخت‌تر است؛ سخت از آن جهت که دیگر با نسخه‌های هوش مصنوعی همراه نیستید و بازیکنان واقعی، نبردهای بسیار چالش برانگیزی را ایجاد می‌کنند. این شما هستید که باید کل بازیکنان جهان را به چالش بکشید و مهارت خود را به آنها دیکته کنید، سفینه‌های جدیدی بخرید و با قراردادن سلاح‌های قدرتمند در آن، سعی کنید که دوام بیش‌تری در بازی داشته باشید. این سلاح‌ها و سفینه‌ها، قابلیت آپگرید شدن در زمینه بهبود کارایی را دارند و شما بعد از مدتی می‌توانید بنا به خواسته خود، سلاح خاصی را خریداری کنید. قدرت هر سلاح با معیارهای خاصی سنجیده می‌شود و همگی به صورت جز به جز قابلیت آپگرید شدن دارند. این بهینه‌سازی‌ها برای رسیدن به امتیازات بالاتر لازم و ضروری است.

بخش آنلاین، رقابت شدیدی را بین بازیکنان سراسر جهان ارائه کرده است

بازی BlazeFury اثری است که سبک اکشن را با نوآوری کوچکی همراه کرده است و نتیجه اثری اعتیادآور در بخش آنلاین شده است. نبردها واقعا حس خوبی دارند و بازیکن هر لحظه می‌تواند چالش را جای جای بازی مشاهده کند. قابلیت‌های شخصی سازی در بازی یکی از فاکتورهای مهمی‌ است که گیمرهای حرفه‌ای را به سمت خودش هدایت می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون BlazeFury


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده