نویسنده: حمزه سروری
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

آپدیت های جدیدی برای Mario Kart 8 Deluxe در راه است

نینتندو برای بازی Mario Kart 8 Deluxe روی کنسول نینتندو سوییچ آپدیت‌های بیشتری در برنامه دارد. با زومجی همراه باشید.

بازی Mario Kart 8 Deluxe از محبوب‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ است. شرکت نینتندو اعلام کرد این بازی هنوز هم پشتیبانی خواهد شد و آپدیت‌های بیشتری در راه خواهد بود. شینیا تاکاهاشی، مسئول بخش توسعه‌ی نرم‌افزاری نینتندو این موضوع را در ویدیویی در توییتر تأیید کرد. متأسفانه او هیچ جزئیات دیگری در دسترس علاقه‌مندان قرار نداده است. 

شینیا تاکاهاشی در این ویدیو با صراحت و به‌طور مختصر گفت:

آپدیت‌های بیشتری برای Mario Kart 8 Deluxe در راه است؛ پس لطفاً منتظر باشید.

مطمئمناً طرفداران این بازی بسیار دوست دارند شخصیت‌های بیشتر و مسیرهای جدیدی در ادامه ببینند، اما فعلاً باید صبر کرد و منتظر بود تا زمانی که اعلام شود آپدیت‌های جدید شامل چه چیزهایی می‌شوند. هر زمان جرئیات بیشتری اعلام شد، ما آن را گزارش خواهیم کرد.

تا تاریخ ۳۱ ماه مارس (۱۱ فروردین ۱۳۹۷) Mario Kart 8 Deluxe، فروشی بالغ بر ۹.۲۲ میلیون نسخه داشته است که باعث می‌شود این بازی از لحاظ تجاری دومین بازی موفق کنسول نینتندو سوییچ باشد. تنها بازی Super Mario Odyssey با فروش ۱۰.۴۱ میلیون نسخه از Mario Kart 8 Deluxe موفق‌تر عمل کرده است.

Mario Kart 8 Deluxe نسخه جدیدی از بازی Mario Kart 8 است که روی کنسول Wii U در دسترس بود. نسخه‌ی Deluxe که در آوریل ۲۰۱۷ (اردیبهشت ۱۳۹۶) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد، شامل تمامی بسته‌های الحاقی قبلی به همراه گرافیک و عملکردی بهتر و پیشرفت‌های مختلف در بیشتر زمینه‌ها می‌شد.

بازی بعدی از سری بازی‌های Mario Kart، بازی Mario Kart: Tour است که برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود. این نسخه شروعی بر این سری در پلتفرم‌های موبایل است که مطمئناً باعث شهرت و سود بیشتری برای سری Mario Kart و شرکت نینتندو می‌شود. این اتفاق می‌تواند موفقیت بزرگ بعدی نینتندو باشد. گفتنی است که Mario Kart: Tour در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷ و فرودین ۹۸) منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده