نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۱۴: از حقایق جالب در رابطه با زامبی ها تا جذاب ترین هیولاهای دنیای بازی

در قسمت چهاردهم برنامه مخصوص بازی زومجی یعنی لودینگ، سری به دنیای جذاب زامبی‌ها و هیولاهای دنیای بازی‌های ویدیویی زدیم. با زومجی و لودینگ ۱۴ همراه باشید.

زامبی‌ها (نه زامبیا که کشوری واقع در قاره آفریقا است)، از قدیم در بازی‌های ویدیویی حضور داشتند و بسیاری از ما اولین برخورد را در مجموعه فوق‌العاده محبوب Resident Evil با آنها داشتیم. علاوه بر این زامبی‌ها، بسیاری هیولاهای شگفت‌انگیز و جذاب دیگر در این مجموعه‌های این‌چنینی وجود داشتند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در چهاردهمین قسمت از برنامه لودینگ، به این مخلوقات سری بزنیم و برنامه را به آنها اختصاص دهیم.

در بخش تاپ فایو این هفته، به سراغ جذاب‌ترین هیولاهای بازی‌های ویدیویی رفتیم و در بخش آنالیز نیز نگاهی به سیر تحولی زامبی‌ها در بازی‌های ویدیویی انداخته‌ایم؛ آیتمی که به شما نشان می‌دهد اولین حضور زامبی ها در بازی های ویدیویی به خیلی قبل‌تر از مجموعه رزیدنت ایول بر می‌گردد. این هفته در لودینگ بخش جذابی را نیز برای شما در نظر گرفتیم که در آن چند حقیقت بامزه در رابطه با زامبی‌ها ارائه می‌کنیم که با تماشای این بخش می‌فهمید که چقدر زامبی‌ها در دنیا جدی گرفته شده‌اند.

اما این Loading هم مانند همیشه دارای بخش‌های ثابت خود است؛ از دماسنج گرفته که سه خبر مهم هفته به سبک لودینگ را بازگو می‌کند تا نظرسنجی، تازه‌ها و بخش محبوب از زومجی بپرسید. شما را به تماشای قسمت چهاردهم لودینگ دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده