// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فوکوس ۱۰: نگاهی به روند ساخت بازی The Crew 2 از زبان توسعه دهندگان

در دهمین قسمت فوکوس به مناسبت عرضه بازی The Crew 2، پای صحبت بازیسازانی از استودیوی آیوری تاور می‌نشینیم تا هرچه بیشتر با روند ساخت این بازی رقابتی آشنا شویم.

هرچند روزگاری بازی‌های ریسینگ آرکید با سادگی و جذابیت‌شان، بسیاری از گیمرها را ساعت‌ها پای کنسول‌ و پی‌سی می‌نشاندند، اما با گذر زمان شاهد پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی و در راستای آن واقع‌گرایی هرچه بیشتر بازی‌ها از جمله بازی‌های ریسینگ بودیم. با این حال، هنوز هم استودیوهایی هستند که بدون درگیر کردن بازیکنان با نکات فنی خودرو یا هر وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگری می‌خواهند تا اثری جذاب و بی‌ دردسر را صرفا برای سرگرمی منتشر کنند. بازی The Crew 2 مجموعه‌ای از وسایل نقلیه متفاوت از هواپیما، خودرو و قایق است که صدها وسیله نقلیه‌ی لایسنس شده را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و تجربه‌‌ی رقابتی بدون پیچیدگی خاص، اما سرگرم‌کننده را در دسترس بازیکنان می‌گذارد.

در دهمین قسمت برنامه فوکوس به استودیوی آیوری تاور (Ivory Tower) یوبیسافت می‌رویم تا از زبان بازیسازان این استودیو از شیوه خلق نقشه‌ای به بزرگی امریکا بشنویم و هرچه بیشتر با روند ساخت این بازی ریسینگ آشنا شویم.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است؛ جایی که در آن به سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف و افرادی می‌رویم که سرگرمی‌های متفاوتی را در دنیای هنر هشتم برای‌مان خلق کرده‌اند. به پشتِ صحنه‌ی ساخت بازی‌ها؛ آن‌هم با دوبله فارسی

امیدواریم از تماشای دهمین قسمت فوکوس لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده