// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳

معرفی بازی موبایل Darkness Rises

بازی موبایل Darkness Rises اثری با ارزش و پرمحتوا در سبک نقش آفرینی است که می‌تواند مخاطبان خود را ماه‌ها سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

اکثر بازی‌های نقش‌آفرینی روی موبایل تنها به یک بخش داستانی ساده و یک بخش چندنفره که مبارزات PvP است، بسنده می‌کنند. در این میان بازی‌هایی نیز وجود دارند که از نظر محتوا، حسابی بازیکن را سرگرم می‌کنند و از نظر ساختاری نیز، دارای داستان و گیم‌پلی درگیر کننده‌ای هستند. استودیو نکسون کمپانی (Nexon Company) جزو همان استودیوهایی است که با بازی‌های خود، احترام ویژه‌ای برای مخاطبان پلتفرم موبایل قائل می‌شود. بازی اندروید و آیفون Darkness Rises دقیقا همان اثری است که مخاطبان بازی‌های نقش‌آفرینی باید به سراغش بروند. داستان بازی Darkness Rises روایت‌گر دنیایی است که اورک‌ها به آن حمله‌ور شده‌اند و هدف‌شان نابودی انسان‌ها است. حال شما در نقش شخصیت اصلی داستان که یکی از مبارزان ماهر سلطنتی است، باید به همراه پادشاه خود مانع از موفقیت اورک‌ها شوید. در این میان یک وظیفه دیگر نیز دارید و آن‌ هم پیدا کردن سرمنشا حمله اورک‌ها و نابودی‌شان است.بازی موبایل Darkness Rises

شخصی‌سازی کاراکتر در بازی Darkness Rises را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌ها در بین بازی‌های موبایل دانست

اولین موردی که با ورود به بازی موبایل Darkness Rises متوجه آن خواهید شد، بخش شخصی سازی بازی است. شخصی سازی Darkness Rises دارای دو بخش مختلف است که در اولین بخش، باید کلاس خود را انتخاب کنید. نکته جالب اینجا است که کلاس Warrior و کلاس Berserker بازی دارای شخصیت مرد و کلاس Wizard و کلاس Assassin دارای شخصیت زن هستند. پس از انتخاب کلاس مورد نظر نیز می‌توانید از میان چهار ظاهری که برای‌تان در نظر گرفته شده است، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. تا به اینجای کار مخاطب فکر می‌کند با بخش شخصی‌سازی ساده‌ای طرف است اما پس از این کارها و تمام کردن پیش درآمد داستانی، متوجه می‌شوید که Darkness Rises یک بخش شخصی‌سازی دیگری نیز برای شما در نظر گرفته است که در جریان آن می‌توانید مدل مو، رنگ پوست، نوع قرار گرفتن اجزای صورت و بزرگی و کوچکی آن‌ها و موارد دیگری را تغییر دهید. حال به سراغ گیم‌پلی و نحوه بازی کردن برویم که مهم‌ترین بخش بازی Darkness Rises است. مبارزات بازی اندروید و آیفون Darkness Rises ترکیبی از آثار نقش‌آفرینی و بازی‌های هک اند اسلش است. از این‌رو شخصیتی را می‌بینیم که در جریان ماموریت‌های اصلی‌ای که دارد، باید به‌ سراغ شکار اورک‌ها برود. او درکنار ضربات اصلی‌اش، چهار مهارت و یک مهارت ویژه دارد که می‌توانید در طول پروسه داستانی آن‌ها را دریافت کنید و در جای مناسب از آن‌ها استفاده کنید.

بازی موبایل Darkness Rises

ارتقای آیتم‌ها و بالا بردن رتبه‌شان، از مواردی است که بازی شما را مجبور به انجام حالت‌های دیگر می‌کند

در میان بازیکنان بازی‌های نقش‌آفرینی روی موبایل، دو دسته بازیکن وجود دارد؛ اولین دسته اشخاصی هستند که دوست دارند شخصیت بازی را در نقطه به نقطه محیط و مراحل خودشان کنترل کنند و مبارزه‌ها را خودشان انجام دهند زیرا معتقد هستند که هوش مصنوعی نمی‌تواند در موقعیت‌های مناسب از مهارت‌ها استفاده کند. دسته دوم دقیقا برعکس دسته اول فکر می‌کنند. از این‌رو استودیو نکسون کمپانی در کنار حالت خودکار مبارزات، یک حالت نیمه خودکار نیز طراحی کرده است که هوش مصنوعی تنها هدایت شخصیت اصلی و اعمال ضربات اصلی را برعهده دارد و بازیکن خودش از مهارت‌ها استفاده می‌کند. در این میان این نکته را بگویم که استفاده از حالت‌های مختلف کنترل شخصیت، تنها برای مراحل فرعی که Adventure نام دارد، در دسترس است. Adventure بخشی است که در کنار حالت داستانی بازی قرار دارد و  از مراحل مختلف که هر مرحله ۱۰ استیج دارد تشکیل شده است. در پایان هر استیج یک سری مینی باس برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و در انتها (استیج دهم) باید با باس فایت مرحله داستانی‌ای که در آن قرار داشتید، مبارزه کنید. از دیگر ویژگی‌های بخش گیم‌پلی و مبارزات نیز می‌توان به Executionهای بازی اشاره کرد. زیر نوار سلامت شما یک نوار دیگر قرار دارد که از روح دشمنانی که می‌کشید، تغذیه می‌کند. زمانی که این نوار پر شد می‌توانید دو دشمن ساده (در ادامه و دریافت پوینت‌های مورد نظر می‌توانید تعدادش را افزایش دهید)، یک فرمانده یا یک باس را Execution کنید. البته برای Execution کردن باس‌ها باید در انتهای نوار سلامت‌شان دست به کار شوید که خود بازی به شما زمان مناسب را اعلام می‌کند.

بازی Darkness Rises از نظر سرور و سیستم Matchmaking، کیفیت بالایی دارد و شما را اذیت نخواهد کرد

بخش تک‌نفره بازی Darkness Rises تنها به دو حالت ذکر شده ختم نمی‌شود و حالت‌هایی نظیر Gold Dungeon، حالت Daily Dungeon و حالت Infinity Tower نیز برای بازیکنان تعبیه شده است که هر کدام از این حالت‌ها، در واقع سیاه چاله‌هایی هستند که در جریان انجام‌شان می‌توانید پاداش‌های نفیسی کسب کنید و قدرت خود را افزایش دهید. سیستم بازی به نحوی است که شما را مجبور به انجام‌شان می‌کند. زمانی که لباس‌ها و آیتم‌های مختلف برای قوی‌تر کردن شخصیت خود استفاده می‌کنید، می‌بینید که یک قدرت کلی برای‌تان در نظر گرفته شده است که اگر بالاتر از قدرت هر مرحله یا استیج بخش Adenture نباشد، به مشکل بر خواهید خورد. از این‌رو بازیکن مجبور است مدام به انجام سیاه‌چاله‌ها و حالت آنلاین بپردازد تا در طول بازی بتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد. در کنار بخش تک‌نفره، بخش چندنفره قرار دارد که در دو بخش مشارکتی و PvP شامل حالت‌های مختلفی می‌شود. بخش مشارکتی بازی دارای دو حالت Raids و Duo Dungeons است که در جریان آن‌ها می‌توانید سیاه‌چاله‌ها و Raidهای متفاوت بازی را دونفره یا چهارنفره پیش ببرید. در این میان بخش PvP بازی را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها دانست. استودیو نکسون کمپانی در اینجا چهار حالت مختلف را برای بازیکنان در نظر گرفته است.

بازی موبایل Darkness Rises

حالت اول Ranked PvP است که پیشنهاد می‌کنم زمانی به سراغ این بخش بروید که آیتم‌های سطح B به بالا را داشته باشید. دو حالت دیگر Duo PvP و Team PvP نام دارد که شامل نبرد‌های دونفره به دونفره و چهار نفره به چهار نفره می‌شود. در نبردهای تیمی، اگر کشته شوید، می‌توانید خود را از طریق جم‌های آبی رنگی که دارید،‌ زنده کنید و هر تیمی که زودتر به سقف امتیاز مورد نظر برسد، برنده است. آخرین حالت بخش چندنفره بازی Darkness Rises که می‌توان آن را حالت جذابی دانست، بخش Skirmish است. این حالت شامل نبردهای گسترده‌ای است که باید آن را در نقش یک فرمانده هدایت کنید. در کنار تمامی موارد ذکر شده، طراحی‌ها و گرافیک فنی و بصری بازی اندروید و آیفون Darkness Rises نیز در نوع خود عالی کار شده‌اند و شاهد یک بازی موبایل با کیفیت هستیم.

تنها مشکلی که می‌توان به این بخش وارد کرد این است که پس از ۴۰ دقیقه الی ۶۰ دقیقه بازی کردن گوشی شما شروع به داغ شدن می‌کند و از این‌رو سریعا باتری موبایل‌تان خالی می‌شود. از نظر موسیقی نیز، با اثری طرف هستیم که یکی از بهترین موسیقی‌های متن و ساندترک‌های مختلف را در میان بازی‌های موبایل به خود اختصاص داده است. در آخر اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نقش‌آفرینی و هک اند اسلش هستید، بازی موبایل Darkness Rises می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Darkness Rises


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده