نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

تریلر جدیدی از بازی Noita منتشر شد [E3 2018]

استودیو نولا گیمز در جریان نمایشگاه E3 2018 با انتشار تریلر جدیدی از بازی Noita نشان داد که پروسه ساخت این بازی پلتفرمر متوقف نشده است.

آیا بازی Noita را به یاد می‌آورید؟ احتمالا آن را فراموش کرده‌اید. بازی Noita در مردادماه سال گذشته معرفی شد و پس از آن در سکوت خبری فرو رفت و شاهد خبری از آن نبودیم، اما حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو نولا گیمز سخت مشغول ساخت آن است و پروسه ساخت بازی همچنان ادامه دارد. برای اثبات این ادعا استودیو نولا گیمز تریلر جدیدی از بازی را در نمایشگاه E3 2018 منتشر کرده است که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Noita اثری اکشن روگ لایت است که محیط‌های بازی به طور خودکار تغییر خواهند کرد و بازیکنان پس از مرگ باید بازی را از صفر آغاز کنند. همچنین بازیکنان با پیش‌روی در بازی و ارتقای قابلیت‌‌هایی چون ساخت جادو‌ها می‌توانند به محیط‌های جدید راه پیدا کنند. این بازی روی موتور بازی‌سازی Falling Everything اجرا می‌شود که به دست خود استودیو Nolla Games توسعه یافته است. این موتور به کاربران اجازه می‌دهد که با محیط بازی اثر متقابل داشته باشند و یک محیط فیزیک-محور را در پیرامون خود ببینند.

تیم حاضر در استودیو نولا گیمز را اولی هارجوتا، پتری پورهو و آروی تیکاری تشکیل داده‌اند که پیش‌تر روی پروژه‌های محبوبی همچون بازی The Swapper، بازی Crayon Physics Deluxe و بازی Enviromental Station Alpha به طور جداگانه کار کرد‌ه‌اند. بازی Noita در سال ۲۰۱۸ از طریق استیم برای کاربران کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده