// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Noita با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Nolla Games با انتشار تریلری بازی جدید خود را با نام Noita معرفی کردند که از دنیایی فیزیک محور و پیکسلی برخوردار است.

در حول اخبار بازی، استودیو فنلاندی و مستقل نولا گیمز (Nolla Games) اولین پروژه خود را با نام Noita معرفی کرد. به نقل از سازندگان این بازی در سبک اکشن و روگ‌لایت (سبکی شبیه به روگ‌لایک اما سبک‌تر و با مجازات‌های کمتر) طراحی شده است و موتور ویژه‌اش تمامی پیکسل‌ها را به طور فیزیکی شبیه‌سازی می‌کند که جلوه‌های زیبایی را به بازی می‌بخشد.

تیم حاضر در استودیو نولا را اولی هارجوتا، پتری پورهو و آروی تیکاری تشکیل داده‌اند که پیش‌تر روی پروژه‌های محبوبی همچون بازی The Swapper، بازی Crayon Physics Deluxe و بازی Enviromental Station Alpha به طور جداگانه کار کرد‌ه‌اند. گفتنی است که نام بازی جدید یعنی Noita به زبان فنلاندی به معنی جادوگر است.

همانطور که در بالا اشاره شد این بازی در سبک روگ‌لایت طراحی شده است، بر این اساس محیط‌های این بازی به طور خودکار پردازش می‌شود و همانند همیشه پس از مرگتان روند بازی صفر خواهد شد. کاربران با پیش بردن بازی و با ارتقای قابلیت‌‌های خود همچون ساخت جادو‌های جدید می‌توانند به محیط‌های جدید راه پیدا کنند.

بازی Noita روی موتور بازی‌سازی Falling Everything اجرا می‌شود که به دست خود استودیو نولا گیمز توسعه یافته است. این موتور به کاربران اجازه می‌دهد که با محیط بازی اثر متقابل داشته باشند و یک محیط فیزیک-محور را در پیرامون خود ببینند. سازندگان به واسطه‌ی این موتور توانسته‌اند جلوه‌های زیبایی را به دنیای تعاملی این بازی ببخشند که در انتهای مطلب می‌توانید در تریلر مشاهده کنید.

سازندگان هنوز به تاریخ انتشار این بازی اشاره‌ای نکرده‌اند اما خاطر نشان کردند که این بازی روی کامپیوتر های ویندوزی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Noita را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود تریلر از سایت آپارات اقدام کنید 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده