// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Black Survival

Black Survival یک بازی آنلاین بتل رویال با سبک مانگاهای ژاپنی است که تجربه‌ی جدید و هیجان انگیزی برای بازیکنان رقم خواهد زد. با معرفی بازی موبایل در زومجی همراه باشید.

امروزه بازی های بتل رویال (Battle Royal) از پرطرفدارترین سبک‌های دنیای گیمینگ محسوب می‌شوند و بازی‌های معروف این سبک مانند پابجی (PUBG) و فورت‌نایت (Fortnite) به بازیکنان آنلاین میلیونی دست پیدا کرده‌اند. Black Survival با داشتن عناصر ثابت این سبک و تلفیق آن با مانگا و سبک شرقی توانسته روی پلتفرم‌های مهم روز مانند استیم، اندروید و iOS طرفداران خاص خود را پیدا کند. این بازی طبق گفته‌ی سازندگان آن از مانگای پرطرفدار Battle Royale الهام بسیاری گرفته است. پس اگر این مانگای زیبا را مطالعه نکرده‌اید حتما توصیه می‌شود که نگاهی به آن داشته باشید زیرا مانند سری هانگر گیمز (Hunger Games) به نوعی پایه گذار این سبک از بازی‌ها به حساب می‌آیند. گرافیک و طراحی‌های شرقی در کنار تجربه‌ی آنلاین و هم‌زمان رقابت با ۹ بازیکن دیگر برای زنده ماندن به عنوان نفر آخر و پیروزی در Black Survival بسیار لذت‌بخش است.

Black Survival

بازی Black Survival به طور کلی شامل زنده ماندن در طول شب و روز، مخفی کاری و ساخت موارد مورد نیاز است. البته در بازی حرکت شما به لمس نقشه محدود است و با ضربه زدن روی رابط کاربری بازی  بدون D-pad و کنترل حرکتی، تنها دستوراتی مثل جستجو، حمله، ساختن و غیره را در اختیار دارید. بازی تنها یک نقشه دارد اما این به معنی کمبود محتوای بازی نیست. تمام نقشه با جزییات بسیار بالا طراحی شده و تنوع بسیار زیادی هم دارد.

ترکیب هیجان سبک بتل رویال با طراحی‌ها و مانگاهای شرقی در Black Survival بسیار جذاب از آب در آمده است

 ۲۹ کاراکتر قابل بازی نیز طراحی شده‌اند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و باید با توجه به سبک بازی و استراتژی آنها را انتخاب کرد. بازی در کل طراحی بسیار چشم نوازی دارد و به تمامی جزییات توجه زیادی شده است. طراحی کاراکترها و طراحی محیط‌ها متنوع هستند  و صرفا کپی از یک مدل نیستند. تنوع در این بخش باعث شده تا برای هر دسته از بازیکنان کاراکتر و سبک بازی قابل انتخاب باشد و همه سلیقه‌ها در نظر گرفته شده است. در بخش صدا گذاری نیز بازی قابل قبول عمل می‌کند ولی هیجان آنچنانی هم به بازی اضافه نمی‌کند.

Black Survival

بازی در یک مسیر زیرزمینی شروع می‌شود، جایی که شما اولین نوع سلاح خود را انتخاب می‌کنید. با توجه به شخصیت و سلاحی که انتخاب می‌کنید باید استراتژی خود را در طول بازی تعیین کنید. مخفی‌ کاری یا کشتن سایر بازیکنان، انتخاب با شماست. در بازی ۷ نوع سلاح مانند تفنگ یا چاقو یا اجسام پرتابی در اختیار دارید که هر کدام به خوبی طراحی شده‌اند و دارای سطح آسیب (Damage) خاص خود هستند. برای افزایش میزان آسیب وارد کردن به حریف می‌توان از افزایش سطح شخصیت یا سلاح استفاده کرد. تجهیزات بازی بسیار متنوع هستند ولی می‌توان آنها را در ۴ گروه غذا، سلاح، زره و پیش‌نیازهای ساخت سایر موارد جای داد. این موارد به خوبی در ۲۲ منطقه بازی با توجه به محیط هر منطقه پخش شده‌اند و با گشتن در هر منطقه می‌توان تجهیزات لازم را به دست آورد. این بازی یک راهنمای خوب نیز دارد که با انتخاب تجهیزات مورد نظر لیست مناطقی که در آن اجزای تجهیزات را می‌توان یافت را به شما نشان می‌دهد. البته مانند دیگر بازی های بتل رویال در طول بازی مناطق شروع به کوچک شدن می‌کنند که ماندن طولانی مدت در آنها باعث کشتن شدن بازیکن می‌شود. نقشه به مرور تغییر می‌کند، مناطق محدود می‌شوند و در دور نهایی، تنها 1 منطقه باقی می ماند که در آن 2 یا چند بازیکن آخر باید برای برنده شدن بهتر از یکدیگر عمل کنند.

Black Survival

در بازی Black Survival سه نوع مسابقه وجود دارد. مسابقه اول بازی معمولی (Normal Match) است که در آن با ۹ بازیکن دیگر برای زنده ماندن مسابقه می‌دهید و جای خود را لیگ بازی به دست می‌آورید. مسابقه دوم بازی رده بندی شده (Ranked Match) است که برای ارتقای سطح و به دست آوردن سطح‌های بالاتر با هر بازی امتیاز مثبت یا منفی دریافت می‌کنید و نوع سوم که همان تمرین (Practice) است که با هوش مصنوعی بازی برای به دست آوردن تجربه رقابت می‌کنید. به طور کلی اگر از طرفداران سبک بتل رویال یا انیمه‌ها و مانگاهای شرقی هستید Black Survival را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Black Survival


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده