// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

بای Battlefield 1943 به لیست بازی های Backward Compatibility اضافه شد

دارندگان بازی Battlefield 1943 می‌توانند این بازی را روی ایکس باکس وان خود نیز تجربه کنند.

مایکروسافت ماه به ماه در حال گسترش دادن سرویس Backward Compatibility است تا کاربران ایکس باکس وان بتوانند بازی‌های باارزش بیشتری از نسل هفتم را روی کنسول نسل هشتمی خود اجرا کنند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، میجر نلسون بازی جدیدی را برای سرویس Backward Compatibility معرفی کرده است. دارندگان بازی Battlefield 1943 می‌توانند این بازی را روی Xbox One خود نیز تجربه کنند.

بازی بتلفیلد 1943 در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) روانه بازار شد و با اینکه تنها به صورت دیجیتالی در دسترس بود اما توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند و از سوی منتقدان نیز بازخوردهای قابل قبولی را دریافت کرد. با این حال اگر بازی Battlefield 1943 را ندارید ولی علاقه‌مند به تجربه بازی هستید، می‌توانید آن را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید و کاربران سرویس EA Access نیز می‌توانند این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعاتی از سرویس Backward Compatibility ندارند باید بگویم که این سرویس به کاربران ایکس‌باکس وان اجازه می‌دهد تا بازی‌های ایکس باکس 360 یا کنسول اورجینال ایکس‌باکس را با کیفیتی بهتر روی پلتفرم نسل هشتمی‌شان تجربه کنند. مایکروسافت به‌صورت ماهیانه چند بازی مختلف را به این سرویس اضافه می‌کند که اکثرا بازی‌هایی هستند که توسط کاربران درخواست شده‌اند و جزو بازی‌های پردرخواست به‌حساب می‌آیند.

باتمام این تفاسیر به‌نظر می‌رسد این بازی در راستای معرفی بازی Battlefield V در دسترس کاربران قرار گرفته باشد. همچنین در جریان رویداد معرفی بازی بتلفیلد V متوجه شدیم که این بازی فاقد سیزن پس است و تمامی محتویات بازی شامل نقشه‌ها و حالت‌های مختلف، به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. لارس گوستاوسون، کارگردان بازی، در مورد حال و هوای بازی Battlefield V گفت:

ما همه بازی‌های جنگ جهانی دوم رو تجربه کردیم و هر فیلمی رو که بر اساس این جنگ ساخته شده دیدیم. ولی خب برنامه ما، تکرار کردن این داستان‌های آشنا نبود و می‌خواستیم خودمون رو با یه سری چالش جدید رو‌به‌رو کنیم و سراغ چیز‌هایی بریم که قبلا کسی سراغشون نرفته بود. ما تو بخش داستانی Battlefield V قراره شما رو به سفر دور دنیا ببریم؛ سفری که تو اون سری به نروژ می‌زنیم و یه داستان عاطفی و خانوادگی رو تجربه می‌کنیم و بعدا سراغ هلند و آفریقا و فرانسه می‌ریم و تو هر کدوم از این بخش‌ها تجربه‌ای جدید از جنگ جهانی دوم رو روایت می‌کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده