// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ عرضه بازی Sleep Tight با انتشار تریلری مشخص شد

استودیو We Are Fuzzy با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Sleep Tight را برای پی سی و نینتندو سوییچ مشخص کرد.

اگر از طرفداران سبک Twin Stick هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو وی‌ آر فازی (We Are Fuzzy) اعلام کرد که بازی Sleep Tight که در سبک تویین استیک، تاور دیفنس و شوتر طراحی شده است، در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد ماه) برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

در بازی Sleep Tight وظیفه نگهداری از اتاق خواب کودکان در مقابل هیولا‌های شب به بازیکنان سپرده می‌شود. کاربران در حین بازی با استفاده از وسایل اتاق خواب همچون بالش‌ها و اسباب بازی‌ها به ساخت آیتم‌های دفاعی در مقابل دشمنان می‌پردازند. در آن سو در حالی که تله‌هایی برای هیولا‌ها در اتاق خود برپا می‌کنید در آن سو با استفاده از سلاح‌های پلاستیکی دشمنان را از خود دور می‌کنید. بازی مذکور که از المان‌های هنری Pixar الهام گرفته است، نوامبر ۲۰۱۷ معرفی شد. در کنار روند مبارزه با هیولا‌ها در آن سو بازی با گرافیک پیکسلی و داستان خود قصد دارد پیام خاص بازی را به بازیکنان جوان انتقال دهد.

یکی از موارد جالب این بازی می‌توان به ترکیب دو سبک تویین استیک و دفاع از قلعه اشاره کرد. Twin Stick به سبکی گفته می‌شود که در آن کاربران با یکی از کلید‌ها کاراکتر خود را حرکت می‌دهند و آن طرف با کلید دیگر به شلیک کردن می‌پردازند. سبک Tower Defense هم از آنجا که خیلی از کاربران با آن آشنا هستند روند ساخت برج‌های دفاعی را در مقابل دشمنان به همراه دارد. در همین راستا ترکیب این دو سبک می‌تواند تجربه تازه‌ای را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید از طریق این لینک به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی Sleep Tight در تاریخ ۴ مرداد ماه برای کامپیوتر و Nintendo Switch منتشر می‌شود. سازندگان ضمن مشخص کردن تاریخ عرضه بازی، تریلری نیز از آن منتشر کردند که گیم‌پلی و محیط بازی را به نمایش قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده