// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر گیم پلی بازی Downward Spiral: Horus Station منتشر شد

استودیو 3rd Eye با انتشار تریلری، گیم پلی بازی Downward Spiral: Horus Station را به مدت ۱۷ دقیقه به معرض نمایش قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو 3rd Eye تریلری از پروژه خود یعنی بازی Downward Spiral: Horus Station منتشر کرد که گیم‌پلی بازی را به مدت ۱۷ دقیقه نشان می‌دهد. گیم‌پلی بازی در واقع از نسخه GDC آن برگرفته شده است که روند آن را روی پی سی به معرض نمایش قرار می‌دهد.

بازی Downward Spiral: Horus Station در مورد کشتی‌هایی فضایی است که خدمه‌هایشان آنها را ترک کرده‌اند و وظیفه شما این است که با استفاده از تجیهزات قدیمی به حل معما‌های مرموز بپردازید. زاویه دید شما در بازی در قالب دوربین اول شخص است و در بازی فیزیک منحصر‌به‌فردی را تجربه خواهید کرد. سلاح‌های Rail و پرتاب‌کننده‌های گلوله‌های انرژی در کنار وسایل دیگر به شما کمک می‌کند که معما‌ها را حل کنید و در آن سو شما را از خطرات دیگری نیز به دور نگه می‌دارد.

استودی 3rd Eye در واقع با این اثر قصد دارد که سیستم و کنترل‌های خلاقانه خود را به رخ کاربران بکشد. جاذبه صفر یکی از المان‌های جذاب بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد با معلق شدن در هوا به حل کردن برخی از معماها بپردازند و از همه مهم‌تر به محیط‌هایی که قابل دسترس نیست، راه پیدا کنند. در جریان بازی شما با با چرخاندن کنترلر خود می‌توانید کاراکتر را در محیط به شکل معلق حرکت دهید. در این جریان تجهیزاتی به کمک شما می‌آید که بتوانید از طریق آنها خودتان را به درون کانال‌ها و دیگر دریچه‌ها برسانید.

بخش کمپین بازی Downward Spiral: Horus Station دارای قابلیتی است که خیال شما را از خطرات موجود در بازی راحت می‌کند و شما در این حین بیشتر روی حل معما‌ها و لذت بردن از داستان بازی تمرکز می‌کنید. گفتنی است که بازی مذکور تنها به طور تک نفره نیست و همچنان کاربران می‌توانند از طریق بخش همکاری چند نفره (Co-op) یک روند دوستانه را تجربه کنند. بخش PvP و PvE نیز هشت کاربر را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند به همراه یکدیگر به حالت چالشی Survivor ملحق شوند یا اینکه در آن سو به واسطه حالت Horde خودشان را در مقابل امواجی از دشمنان قرار دهند. حالت قدیمی Deathmatch نیز در میان بخش‌های دیگر این بازی دیده می‌شود.

بازی Downward Spiral: Horus Station در تاریخ نامشخصی از بهار سال جاری برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. بازی مذکور از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند از طریق هدست‌های پلی استیشن VR، آکیولس ریفت، HTC Vive و Windows Mixed Reality تجربه بهتری از آن داشته باشند. تریلر گیم پلی بازی در پایین قرار گرفته است و می‌توانید با تماشا کردن آن خود را با محیط بازی آشنا کنید و برای اطلاع بیشتر به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده