نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

درایور 397.31 کارت های گرافیک انویدیا منتشر شد

درایور جدید کارت‌های گرافیک انویدیا، موسوم به Game Ready منتشر شده است که برای بهبود کارایی بازی‌های BattleTech و FrostPunk بهینه سازی شده است.

ساعاتی پیش انویدیا نسخه جدید درایور کارت گرافیک خود به شماره 397.31 را منتشر کرد که نسخه‌ی موسوم به Game Ready است و برای بهبود کارایی بازی‌های BattleTech و FrostPunk بهینه‌سازی شده است.

همچنین این آپدیت مسائلی از قبیل کرش، پرش تصویر و مشکلات گرافیکی را در بازی‌های Doom ،Far Cry 5 ،Rise of Tomb Rider و Diablo III برطرف می‌کند. همچنین در این نسخه به مشکل تاخیر پاسخگویی کارت گرافیک در استفاده از نرم افزار فایرفاکس رسیدگی شده است و بسیاری موارد دیگر به این نسخه اضافه شده است که در زیر به آنها اشاره می‌شود.

درباره‌ی سازگاری باید گفت که در ابتدای انتشار نسخه‌ی ۳۹۶، شرکت ‌NVIDIA نشان داد که دیگر قصد انتشار نسخه‌های Game Ready برای سیستم عامل‌های ۳۲ بیتی را ندارد. به همین صورت نسخه‌ی ۳۹۷.۳۱ نیز تنها برای نسخه‌های ۶۴ بیتی ویندوزهای 7، 8، 8.1 و 10 مناسب است.

همچنین به خاطر داشته باشید که بسته‌های متفاوتی از این درایور برای کامپیوتر‌های خانگی و لپ‌تاپ‌ها در نظر گرفته شده است؛ پس بهتر است در هنگام دانلود به انتخاب نسخه مورد نظرتان کاملا دقت کنید و بهتر است از نصب نسخه‌های دیگر روی کامپیوترتان خودداری کنید تا دچار مشکلات ناشی از نبود سازگاری نشوید.

و اما برای نصب این درایور، فایل اجرایی را در آدرس مورد نظر روی کامپیوتر‌تان ذخیره و اجرا کنید که البته استخراج فایل‌های نصب کمی زمان می‌برد. در ادامه‌ی نصب می‌توانید از راهنمای درون هر صفحه استفاده کنید.

اما نکته‌ی پایانی و مهم که اغلب از آن چشم‌پوشی می‌کنند: پس از اتمام نصب بهتر است برای انجام تغییرات و بروزرسانی‌ها اجازه دهید دستگاه ریبوت شود یا اینکه در صورت نمایش داده نشدن خودکار درخواست ریبوت، خودتان دستی این کار را انجام دهید. از این آدرس می‌توانید بسته‌ی مربوط به سیستم خود را دریافت و نصب کنید.


منبع softpedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده