نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

تاریخ انتشار تقریبی بازی State of Mind مشخص شد

کمپانی Daedalic Entertainment تاریخ تقریبی انتشار بازی اکشن ماجراجویی State of Mind را اعلام کرد.

اگر به دنبال تجربه بازی State of Mind بودید و می‌خواستید بدانید که این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Daedalic Entertainment از انتشار این بازی مستقل و اکشن ماجراجویی در آگوست سال جاری میلادی (مرداد-شهریور) برای کنسول‌ها و پی سی خبر داده است.

کمپانی دیدلیک اینترتینمنت همچنین اعلام کرد کسانی که بازی State of Mind را از حالا تا تاریخ بیست و پنجم مردادماه (۱۶ آگوست) از طریق استیم پیش خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهرمند خواهند شد و می‌توانند این بازی را به جای مبلغ ۲۹.۹۹ دلار با مبلغ ۲۶.۹۹ دلار خریداری کنند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی State of Mind یک اثر آینده‌نگرانه است که به موضوع فرابشریت می‌پردازد. جریان این بازی در دو جهان متفاوت روایت می‌شود و شخصیت‌های بسیار زیادی دارد. شخصیت اصلی این بازی ریچارد نولان است که در اثر تصادف دچار مشکلاتی در حافظه شده است. پس از اینکه ریچارد متوجه می‌شود زندگی او در شرف نابودی است به دنبال راه نجاتی برای خود می‌گردد و بر این اساس تصمیم می‌گیرد تا پیوندی دوباره با خاطره‌ها و خانواده خود برقرار کند، اما پس از مدتی در می‌یابد که هدف او نه‌تنها مختص خودش نیست، بلکه به آینده بشریت مربوط می‌شود.

در خردادماه سال گذشته تریلر جدیدی از بازی State of Mind منتشر شد که بیش از ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی بازی را به نمایش در آورد. بازی State of Mind قرار است تا در تاریخ یادشده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC منتشر شود. نسخه‌های کنسولی بازی ۱۰ دلار نسبت به نسخه PC گران‌تر خواهد بود و بازیکنان می‌توانند با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به تهیه نسخه‌های کنسولی بازی اقدام کنند.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده