// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ عرضه بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana برای کامپیوتر اعلام شد

کمپانی NIS America بالاخره تاریخ انتشار بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana را برای کامپیوتر اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی NIS America تاریخ عرضه بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana را برای کامپیوتر اعلام کرد. بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana در تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه (۱۶ آوریل) از طریق استیم و GOG برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

زمانی که بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana معرفی شد، قرار بود نسخه PC همزمان با نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا روانه بازار شود، اما NIS America، ناشر بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana، اعلام کرد که نسخه پی سی به‌خاطر یک سری بومی‌سازی و برطرف کردن مشکلات کیفی، با تاخیر عرضه می‌شود. با این تفاسیر هواداران نسخه کامپیوتر چشم انتظار ماندند و هر بار بنا به دلایلی مختلف نسخه پی‌سی Ys VIII: Lacrimosa of Dana تاخیر خورد که ناراحتی و اعتراض کاربران را به‌دنبال داشت.

در ادامه قرار بود بومی‌سازی بازی تا دسامبر ۲۰۱۷ به اتمام برسد که این اتفاق تا فوریه ۲۰۱۸ رخ نداد و در این میان بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana برای نینتندو سوییچ نیز تایید شد. با این حال بالاخره کاربران کامپیوتر می‌توانند این اثر را تجربه کنند و اعلام شده اشخاصی که در هفته اول انتشار بازی را تهیه کنند پاداش‌های زیر را دریافت می‌کنند:

  • بسته الحاقی Adol’s Adventure Essentials که شامل Silver Armor و Adventurer’s Clothes می‌شود
  • مینی آرت بوک دیجیتالی بازی
  • ساندترک‌های دیجیتالی بازی
  • پوسته Eternian Scholar برای شخصیت لاکسیا


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده