نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

نسخه دمو بازی ARMS را این آخر هفته تجربه کنید

پس از گذشت یک سال از انتشار بازی ARMS، کمپانی نینتندو باری دیگر با برگزاری رویداد Global Testpunch فرصت تجربه نسخه دمو این بازی مبارزه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار داد.

اگر تا به حال بازی مبارزه‌ای ARMS را تجربه نکرده‌اید، کمپانی نینتندو این آخر هفته میلادی، فرصت دیگری برای انجام این کار در اختیار شما قرار می‌دهد. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکنان از حالا تا سیزدهم فروردین‌ماه (۲ آوریل) می‌توانند نسخه دمو بازی ARMS را از طریق فروشگاه eShop برای کنسول نینتندو سوییچ دانلود کنند. رویداد Global Testpunch این امکان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که به صورت تک‌نفره به تجربه بازی ARMS اقدام کنند یا در بخش آنلاین با دیگران به رقابت بپردازند.

پس از تقریبا یک سال از انتشار بازی ARMS واقعا نیازی به برگزاری رویداد Global Testpunch توسط کمپانی نینتندو برای این بازی نبود، اما این موضوع نشان از تعهد آنها برای رشد هرچه بیشتر بازی دارد. نینتندو پیش از این هم با برگزاری تورنمنتی در امریکا و کانادا تعهد خود نسبت به این بازی را نشان داده بود. این تورنمنت اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد و در آن هشت بازیکن برتر جواز حضور در فینال را به دست آوردند و روز گذشته با برگزاری مرحله فینال پرونده این تورنمنت بسته شد.

این بسیار خوب است که می‌بینیم کمپانی نینتندو همچنان از یکی از آی‌پی‌های جدید خود پشتیبانی می‌کند. بازی ARMS در تاریخ بیست و ششم خردادماه ۱۳۹۶ (۱۶ ژوئن ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در کنسول Nintendo Switch در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

اگر نینتندو سوییچ دارید و می‌خواهید تا یک بازی مبارزه‌ای جذاب را تجربه کنید، بازی Arms گزینه‌ای مناسبی برایتان خواهد بود. با متصل کردن سوییچ به نمایشگر و در دست گرفتن هر یک از جوی‌کان‌ها، در کنار فعالیت بدنی، تجربه‌‌ی گیمینگ با کیفیتی را خواهید داشت. ترکیب بازی‌های ورزشی در حالت Grand Prix و وجود حالت‌های مختلف از Party Mode گرفته تا Ranked Match مانع تکراری شدن بازی شده است. البته توسعه‌دهنده هنوز هم باید محتوای بیشتری را برای افزایش ماندگاری بازی منتشر کند.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی ARMS را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده