نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم Zorro منتشر شد

در طی گزارشی جدید، اطلاعات احتمالی تازه‌ای از نسخه ریبوت فیلم زورو (Zorro) که شخصیت‌ها، بخش کوچکی از فیلمنامه و بقیه موارد را مشخص می‌کند، منتشر شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از نسخه ریبوت فیلم Zorro (زورو) که جزئیاتی از شخصیت‌های داستان این فیلم و همچنین بخشی از فیلمنامه آن را اعلام می‌کند منتشر شده است. جدیدترین نسخه فیلم زورو که Z نام دارد، قرار است توسط نویسنده و کارگردان خوب هالیوودی، یعنی جوناس کرون، ساخته شود. آخرین باری که ما شخصیت قهرمانی محبوب و دوست‌داشتنی زورو را روی پرده سینماها دیدیم، مربوط به سال ۲۰۰۵ و فیلم The Legend of Zorro (افسانه زورو) بود. این اثر دنباله‌ای مستقیم برای فیلم The Mask of Zorro (نقاب زورو) بود که در سال ۱۹۹۸ اکران شد. از همان سال ۲۰۰۵ تا به امروز، افراد و تیم‌های زیادی سعی کردند که این شخصیت محبوب را دوباره روی پرده سینماها بیاورند. اما در حال حاضر، فیلم Z تنها اثری است که توانسته در طی این سال‌ها از مرحله خاصی جلوتر آمده و همچنان با اقتدار باقی مانده است. پروژه تولید فیلم Z در طی این دو سال که از زمان معرفی رسمی آن می‌گذرد، اگرچه روند کندی داشته اما پیشرفت آن مستمر بوده و از تک و تا نیفتاده است. جوناس کرون اولین فردی بود که برای این پروژه قرارداد خود را امضا کرد. بعد از او گائل گارسیا برنال هم به تیم بازیگری آمد و قرار است به ایفای نقش بپردازد. چند سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۰ قرار بود اثر دیگری به نام Zorro Reborn (تولد دوباره زورو) درباره این شخصیت ساخته شود که با حضور گائل گارسیا برنال ساخته هم شد، اما هیچوقت اکران نشد.

داستان فیلم زد هم درست همانند فیلم تولد دوباره زورو، قرار است در دوران آینده جریان داشته باشد. حال در این داستان قرار است مبارز نقاب‌دار و شمشیرباز ما با تهدیدهای جدیدی مبارزه کند که کمی بیشتر از موارد قبلی ملموس بوده و اصطلاحا معاصرتر از تهدیدات قبلی است. او قرار است در این فیلم به مبارزه با فسادهای کاری و تجاری بپردازد. همانند بسیاری از آثاری که این روزها در دنیای فیلمسازی هالیوود ریبوت می‌شوند، مدت بسیار زیادی است اینگونه تصور و فرض می‌شود که این فیلم هم قرار است همانند بقیه در آینده شکل بگیرد و داستان مجموعه آن از همین ماجراها آغاز شود. با این حال، براساس آخرین تغییرات و بروزرسانی‌هایی که در پروژه تولید فیلم زد صورت گرفته، به نظر می‌رسد که به جای گائل گارسیا برنال، ایفا کننده نقش شخصیت اصلی زن داستان یعنی کرسی کلمونس قرار است داستان را از دنیای حال حاضر، به آنجا ببرد.

Zorro

سایت خبری The Hashtag Show به‌تازگی در طی گزارشی اعلام کرده که داستان فیلم زد قرار نیست در آینده‌ای بسیار دور جریان داشته باشد. این وب‌سایت همچنین عنوان کرده که داستان این اثر قرار است قهرمانان را در برابر یک شرکت فاسد قرار دهد که همگان آن را با نام M-Corp می‌شناسند. این سایت در ادامه گزارش خود عنوان کرده که گائل گارسیا برنال قرار است نقش شخصیتی را ایفا کند که امیلیانو گارزا نام دارد. حال امیلیانو گارزا به عنوان یک «ماجراجوی کارکشته» توصیف شده است. براساس تعریف‌هایی که از این شخصیت صورت گرفته، به نظر می‌رسد که ما قرار است شاهد شخصیتی باشیم که نقش مربی شخصیت کرسی کلمونس را بر عهده خواهد داشت. از طرف دیگر، شخصیتی هم که قرار است توسط کرسی کلمونس ایفا شود، به عنوان یک دختر نوجوان توصیف شده که اهل کشور هائیتی در جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب است. حال از آنجایی که او قهرمانی به نام زورو را خیلی دوست داشته و به نحوی بزرگ شده که تمام مدت او را همانند الگوی خود می‌پرستید، لقب «زی» را به خود داده است. با این تفاسیر و علاقه بسیار زیادی که او به زورو دارد، حال قصد دارد همانند زورو قد علم کند و در مقابل شرکت فاسدی مانند M-Corp بایستد.

تیم خبری سایت As Hashtag Show در گزارش خود نوشت که این فیلم قرار است این مفهوم را برساند که اسم زورو می‌تواند یک عنوان باشد که در دوره‌های مختلف از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و هر کسی می‌تواند راه این شخصیت قهرمان را ادامه دهد؛ درست همانند روندی که فیلم نقاب زورو داشت. به همین ترتیب، برنال اولین زورویی نخواهد بود که در این اثر حضور دارد، بلکه او این عنوان را از معلم خود گرفته است. از آنجایی که او خودش این حرفه را خیلی دوست دارد، سعی می‌کند این موضوع را به «زی» هم بقبولاند و هر چیزی را که از استاد خود یاد گرفته، به شاگرد خود آموزش دهد و تلاش می‌کند که راه را برای «زی» فراهم کند تا زوروی بعدی باشد. در این گزارش عنوان شده که مدت زمان حضور هر دو بازیگر اصلی در داستان به یک اندازه است. حال یا این موضوع قرار است راه را برای حضور هر دوی آنها در قسمت بعدی هموار کند یا اینکه به طور کل برنال کنار گذاشته می‌شود و شخصیت «زی» محوریت قسمت بعد را در دست خواهد داشت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده