نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Prey احتمالا میزبان یک بسته الحاقی جدید می‌شود

به‌تازگی کمپانی بتسدا یک تصویر مرموز در توییتر منتشر کرده است که ظاهرا به بسته الحاقی جدید بازی Prey اشاره می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی بتسدا یک توییت مرموز منتشر کرده است که به یک محتوای قابل دانلود جدید برای بازی Prey اشاره می‌کند.

امروز یک تصویر گیف در حساب رسمی بازی Prey در توییتر منتشر شد که به محتوای جدیدی برای بازی تیراندازی و علمی تخیلی استودیو آرکین اشاره دارد. این تصویر، کره‌ی ماه را به نمایش در می‌آورد و در توضیحات این تصویر نیز جمله «ما واقعا می‌دانیم که چه چیزی در آن جا وجود دارد؟» آمده است.

Prey

روز گذشته کمپانی بتسدا با انتشار یک ویدیو کوتاه تایید کرد که در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و تاریخ برگزاری کنفرانس آنها نیز ساعت ۶:۰۰ صبح بیست و یکم خردادماه خواهد بود. همچنین اگر تیزر جدید بتسدا از یک بسته الحاقی برای بازی Prey حکایت داشته باشد، احتمالا در نمایشگاه E3 2018 شاهد معرفی آن خواهیم بود.

بازی Prey در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه (۵ می) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

بازی Prey از جمله بازی‌های علمی تخیلی است که ما را وارد ماجرای کلیشه‌ای مبارزه با بیگانگان در یک ایستگاه فضایی می‌کند. این بازی می‌تواند به لطف المان‌های علمی تخیلی جذاب و داستان درگیر کننده خود شما را تا آخر پای بازی بنشاند، اما در عین حال Prey این قابلیت را دارد که به خاطر سیستم ضعیف مبارزات و عدم توازن در درجه سختی بازی، شما را از خود دور کند. اگر یک بازی علمی تخیلی جذاب می‌خواهید، Prey یک بازی بسیار خوب به شمار می‌رود، اما اگر به دنبال یک بازی شوتر هستید، Prey شما را ناامید می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده