نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۹

زمان برگزاری کنفرانس بتسدا در E3 2018 اعلام شد

کمپانی بتسدا با انتشار یک ویدیو کوتاه، حضورش در E3 2018 را تایید و تاریخ برگزاری کنفرانسش را هم مشخص کرد. 

کمپانی بتسدا در گذشته کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه‌های E3 برگزار نمی‌کرد، اما از چند سال پیش، تصمیم گرفت تا مانند شرکت‌هایی مثل یوبی سافت، سونی یا مایکروسافت، کنفرانسی اختصاصی در این رویداد بزرگ گیمینگ داشته باشد و در سه سال گذشته، یک پای ثابت نمایشگاه‌های E3 بوده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت با انتشار یک ویدیوی کوتاه تایید کرد که در نمایشگاه E3 2018 هم حضور خواهد داشت تا چهارمین کنفرانسش در این رویداد را امسال تجربه کند. 

بتسدا همچنین تاریخ برگزاری کنفرانسش در این رویداد را هم اعلام کرده که بر این اساس، ساعت ۶ صبح ۲۱ خرداد به وقت ایران، شاهد برگزاری این کنفرانس خواهیم بود. این شرکت همچنین یک تریلر کوتاه هم با هدف معرفی کنفرانسش منتشر کرده که درست است اطلاعات خاصی ارائه نمی‌کند، اما تماشای آن خالی از لطف نیست:

دانلود ویدیو از آپارات

با اینکه بتسدا زمان کنفرانسش در E3 2018 را اعلام کرده، اما هنوز خبری در مورد برنامه‌های این شرکت برای کنفرانس مشخص نشده است. بدون شک بسیاری از طرفداران منتظر بازی‌هایی مثل نسخه جدید Elder Scrolls یا حتی نسخه جدید Doom هستند که باید منتظر ماند و دید که آیا بتسدا برنامه‌ای برای معرفی آن‌ها دارد یا خیر. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده