نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی جدید خالق SimCity با نام Proxi معرفی شد

ویل رایت، خالق بازی‌هایی چون SimCity، در جریان کنفرانس GDC بازی جدید خود را با نام Proxi معرفی کرد. 

ویل رایت نامی شناخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی است که روی آثاری چون سری The Sims ،SimCity و Spore کار کرده است. حال در جریان رویداد GDC 2018، ویل رایت از بازی جدید خودش رونمایی کرده که Proxi نام دارد. این بازی برای پلتفرم موبایل و با استفاده از موتور یونیتی ساخته می‌شود و ویل رایت در توسعه آن، با استودیو Gallium Artists همکاری خواهد کرد. Proxi مثل ساخته‌های پیشین ویل رایت یک بازی شبیه‌ساز است که در آن، می‌توانید جهان مدنظر خودتان را بسازید. 

ویل رایت و استودیو Gallium Artists همچنین در پی همکاری با Unity Connect، این امکان را فراهم کرده‌اند تا علاقه‌مندان به طراحی از سراسر جهان، طرح‌های خودشان را برای این بازی آماده کرده و به تیم سازنده ارسال کنند. در نهایت دو نفر از بین علاقه‌مندان انتخاب خواهند شد تا با ویل رایت مصاحبه حضوری داشته باشند و یکی از این دو نفر هم پس از قبولی در مصاحبه، به عنوان طراح سه‌بعدی بازی وارد تیم توسعه آن خواهد شد. 

با اینکه سازندگان توضیحات بیش‌تری در مورد خود بازی ارائه نکرده‌اند، اما یک تریلر از آن منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

ویل رایت همچنین توضیحاتی هم در مورد دلیل انتخاب یونیتی به عنوان موتور توسعه بازی ارائه کرده که به شرح زیر هستند:

انتخاب یونیتی به عنوان موتور بازی دلایل متعددی داشت؛ دلایلی مثل راحتی استفاده، هماهنگی آن با AI/ML و ویژگی‌های بسیار جالب این موتور. همچنین به لطف یونیتی ما قادر خواهیم بود مواردی را که طراحان خلق می‌کنند به سادگی وارد بازی کنیم و نیازی نیست که طراح هم حتما سواد استفاده از این موتور را داشته باشد. همه این دلایل دست به دست هم می‌دهند تا یونیتی انتخابی ایده‌آل برای ما باشد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده