نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Force Escape

بازی موبایل Force Escape یک دنیای هنری و زیبا به شما ارائه می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

برخی از بازی‌های موبایل با تمرکز روی هرچه نزدیک‌تر شدن به بازی‌های کنسولی سعی می‌کنند با ارئه یک دنیای شلوغ که محور اصلی‌اش جذابیت‌های گرافیک فنی است، کاربران را جذب کنند. این بازی‌ها اغلب موفق عمل می‌کنند و موفق به جذب کاربران زیادی می‌شوند. بازی‌های دیگری هم وجود دارند که با هدف ایجاد آرامش برای کاربر پیش می‌روند؛ این بازی‌ها با ارائه یک گرافیک هنری جذاب سعی  می‌کنند کاربر را در فضای بازی غرق کنند. این بازی‌ها نیز مخاطب زیادی جذب می‌کنند و البته که مخاطب به‌خصوص خودشان را هم دارند. بازی موبایل Force Escape در دسته دوم قرار می‌گیرد. این بازی با ارائه یک فضای فوق‌العاده زیبا تمام تلاش خود را برای آرامش کاربر انجام می‌دهد. در این بازی قرار است از یک سفینه فضایی که به سمت فضا می‌رود در مقابل اجسام مختلف دفاع کنید و رکوردتان را ارتقا بدهید.

گیم‌پلی بازی ساده و گیرا طراحی شده است

گیم‌پلی بازی در ساده‌ترین حالت خود قرار دارد، کافی است که دست‌تان را روی صفحه بگیرید و به این طرف و آن‌طرف ببرید، یک گوی کوچک را حرکت دهید و با استفاده از آن اجسام مختلفی که به سمت‌تان می‌آیند را دور کنید. گیم‌پلی و سیستم حرکتی بازی کاملا با هم یکی هستند، هرچه این گیم‌پلی و سیستم حرکتی بازی ساده‌ طراحی شده‌اند اما پیش بردن بازی سخت است. نه از این نظر که با بازی ضعیفی طرفیم، بلکه از این نظر که با یک بازی خوش‌ساخت طرفیم. بازی سخت است اما از آن سختی‌ها کاربر پس از هربار گیم‌اوور شدن بیشتر به سمت بازی جذب می‌شود. سختی که هرکاربری را به خودش جدب می‌کند، چرا که با یک گیم‌پلی به شدت روان و یک‌دست طرفیم، یک گیم‌پلی که در عین ساده بودن بی‌نقص است. دشمان‌تان در بازی جدا از اندازه‌ای که دارند، بسیار مهم و خطرناک هستند. لحظه‌ای غفلت کافی است تا یک دشمن بسیار کوچک کارتان را تمام کند و مجبورتان کند که از خانه اول شروع کنید.

در گوشه‌ی تصویر میزان رکورد لحظه‌ای‌تان و پیشروی‌تان در هر مرحله را خواهید دید. پس از هربار گیم‌اوور شدن در بازی نیز اطلاعات جالبی از بازی‌تان خواهید دید. برای نمونه رکوردی که ثبت کردید و بهترین رکوردتان را خواهید دید. یا اینکه چندبار بازی کرده‌اید و در آخرین مرحله تا سطح چند پیشرفت کرده‌اید. همچنین بخش‌های دیگری در بازی وجود دارند که به‌نظر با پیشرفت در بازی دردسترس قرار خواهند گرفت و محتوای تازه‌ای به بازی اضافه خواهند کرد.

با یک بازی زیبا طرفیم

مهم‌ترین نقطه قوت بازی اما گرافیک هنری بی‌بدیل آن است. طراحی محیط‌ در این بازی چشم‌نواز، دوست‌داشتنی و زیبا است. رنگ‌بندی محیط‌ها به گونه‌ای است که نظر هر کاربری را جلب خواهد کرد. در طول جریان بازی محیط به گونه‌ای عوض می‌شود که هم کاربر را راضی می‌کند و اخلالی هم در تجربه کاربر از بازی به‌وجود نمی‌آید. طراحی دشمنان در این بازی بی نظیر انجام شده است، این طراحی در ترکیب با گیم‌پلی بازی موجب به‌وجود آمدن لحظات بسیار زیبایی شده است. سازندگان بازی حتی برای نوشته‌هایی که در طول بازی می‌بینیم سلیقه‌ی خوبی به‌خرج داده‌اند، این نوشته‌ها به خوبی به اجزای دنیای بازی تبدیل شده‌اند و در هماهنگی بسیار زیبایی با سایر اجزا قرار دارند. از افکت‌های گرافیکی بسیار قوی که در بازی وجود دارند هم نمی‌توان گذشت. موسیقی متن بازی بی‌نظیر است. در این بازی با یک موسیقی آرامش‌بخش و فوق‌العاده طرفیم، موسیقی که تمام تلاشش را می‌کند، این موسیقی البته عملکرد بسیار خوبی دارد و خیلی خوب شما را به فضای آرامش‌بخش خود دعوت می‌کند.

بازی موبایل Force Escape سعی دارد با قرار دادن کاربر در یک فضای آرامش بخش و فانتزی و با ارائه گیم‌پلی و گرافیکی ساده اما زیبا، کاربر را در فضایی آرامش‌بخش قرار دهد. این بازی هم‌اکنون برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios در درسترس کاربران است. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر و ازطریق دو فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور این بازی را دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Force Escape


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده