نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Phoenix Point منتشر شد

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی استراتژی و نوبتی Phoenix Point، ساخته شده توسط خالق سری XCOM، منتشر شد.

در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال مشخص شد که جولین گولوپ، خالق سری بازی‌های XCOM به دنبال جذب سرمایه برای بازی جدیدی با نام Phoenix Point است و با فاصله کوتاهی کمپین جذب سرمایه بازی در وب‌سایت فیگ راه‌اندازی شد که به مبلغ ۵۰۰ هزار دلاری لازم برای ساخت بازی نیز دست یافت. حال و درتازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک تریلر گیم‌پلی طولانی از Phoenix Point منتشر شده است که یک مسابقه کامل از بازی را به نمایش در می‌آورد.

بازی Phoenix Point در واقع جانشین معنوی مجموعه XCOM است که فرمول XCOM و مکانیک‌های مجموعه Fallout را در هم می‌آمیزد و توسط جولین گولوپ در حال ساخت است.  این بازی نزدیک به دوسال در حال توسعه بوده است، اما زمان زیادی از انتشار آخرین تریلر بازی می‌گذرد. جولین گولوپ در رویداد PC Gamer Weekender حضور داشته و آخرین نسخه از بازی را به نمایش در آورده است. همچنین تریلر گیم‌پلی جدید نیز از بازی منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Phoenix Point یک اثر استراتژی مبتنی بر نوبت با الهام از سری محبوب XCOM است، اما سیستم مبارزه آن جالب‌تر خواهد بود؛ زیرا شما می‌توانید اندام‌های مختلف دشمنان را هدف قرار داده، آنها را نابود کنید و از حملات به خصوصی جلوگیری کنید.

بازی Phoenix Point در سال جاری میلادی برای پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده