// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Top Eleven 2018

Top Eleven 2018 یک بازی موبایل در سبک مدیریتی فوتبال است که با داشتن بخش‌های متنوع و جذاب بسیار سرگرم کننده ظاهر می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی موبایل Top Eleven 2018 ساخته Nordeus یک بازی آنلاین فوتبال هیجان انگیز به‌صورت مدیریتی است که بازیکن در آن، تیم رویایی خود را می‌سازد و در رقابت‌های هیجان انگیز فصل شرکت می‌کند. وجود بخش‌های متنوع در بازی و ارائه یک تجربه نو و حرفه‌ای از سرمربی‌گری یک تیم ورزشی، بهترین ویژگی بازی است و باعث شده است تا بازیکنان زیادی به سمت آن سرازیر شوند.

قبل از اینکه به بخش‌های اصلی بازی برویم و از ویژگی‌هایش بگوییم، بهتر است در ابتدا محیط کلی بازی و ظاهر آن را شرح دهیم. محیط بازی دارای یک پنل اصلی است که بازی بعدی شما را نشان می‌دهد و اطلاعات کلی از این بازی و میزان آمادگی تیم شما را نسبت به تیم مقابل ارزیابی می‌کند. حال این پنل ممکن است بنا به نوع مسابقه‌ای که قرار است برگزار شود، متفاوت بوده و دارای شکل و شمایل خاص خودش باشد. در کادرهای پایین این پنل نیز آخرین بازی برگزار شده تیم شما و اطلاعات کاملی در مورد آن وجود دارد. آیتم‌هایی که دستیار شما پیشنهاد می‌کند، به همراه وضعیتی که در لیگ‌های مختلف دارید در سمت راست این پنل‌ها دیده می‌شود. در حالت کلی با یک محیط بسیار جذاب و مدرن روبرو هستیم که تمام جزئیات لازم را دارد و بسیار مناسب ظاهر شده است.

Top Eleven

اما مهم‌ترین بخش این بازی اندروید را، بازی‌های زنده آن تشکیل می‌دهند. جایی که شما اگر در تایم مشخص شده در بازی آنلاین باشید، می‌توانید بازی را به صورت زنده مشاهده کرده و تیم خود را مدیریت کنید. انجام تعویض‌های مختلف و چینش تیم در زمان شکست و پیروزی، از جمله این کار‌ها است. این حضور در بازی می‌تواند روحیه تیم شما را بالاتر برده و شانس پیروزی‌تان را نیز بیشتر کند. حتی می‌توانید دوستان خود را نیز به بازی دعوت کرده و با حضور آنان درصد پیروزی خود را بالاتر ببرید. این نمایش از بازی به صورت گرافیکی نشان داده می‌شود و شما روند حمله و دفاع و به ثمر رسیدن گل را به طور واضح مشاهده می‌کنید. خود این حالت هیجان بسیار جالبی دارد و لایق تحسین است.

تیمی که شما روانه مسابقات می‌کنید، در چند جبهه به رقابت خواهد پرداخت. مسابقات لیگ، جام حذفی، لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر لیگ از جمله این رقابت‌ها هستند. قوانین حضور در این مسابقات مانند مسابقاتی است که به صورت واقعی برگزار می‌شوند و از این نظر می‌تواند هیجان انگیز باشد. در واقع تیم شما هر فصل در لیگ برتر و جام حذفی حضور دارد و با توجه به جایگاهی که در لیگ کسب می‌کنید، در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپای فصل بعد شرکت می‌کنید. با قهرمانی در هر کدام از این رقابت‌ها نیز جوایز خاصی را دریافت می‌کنید که می‌توانید توسط آن‌ها تیم خود را قدرتمندتر کنید. کل فصل، ۲۸ روز طول می کشد و شما در این مدت تمامی بازی‌های خود را به انجام می‌رسانید و در نهایت به تعطیلات بین فصل می‌روید. این روند منظم و حساب شده، به قدری هیجان انگیز است که شما هر لحظه به فکر این بازی بوده و برای آن لحظه شماری خواهید کرد.

Top Eleven

اما بخش جوایز از چندین حالت تشکیل شده است. Cash یا پولی که شما در حین انجام مسابقات و نقل و انتقالات کسب می‌کنید، اصلی ترین بخش این جوایز است که کارکرد زیادی دارد و با گذشت فصل‌های متوالی، به صورت دنباله‌ای و با احتساب تورم افزایش می‌کند و ارزش گذاری خاصی نیز در هر فصل دارد. توکن‌های این بازی آیفون و اندرود نیز در واقع مورد خاص و ویژه‌ای است که کارکرد زیادی در بازی دارد، اما اصلی‌ترین موعد استفاده از آن در نقل و انتقالات است. شما در هر زمان از فصل می‌توانید نقل و انتقالات بازیکن‌ها را انجام داده و بازیکنان قدرتمندتر را برای تیم خود خریداری کنید. این خریداری تنها با توکن و آن‌هم به صورت مزایده‌ای صورت می‌گیرد. تیمی که بازیکنی را می‌خواهد به فروش برساند یک رقم پایه برای بازیکن تعیین می‌کند، سپس در زمان مشخص شده تیم‌های دیگر پیشنهادهای خود را با توکن مطرح می‌کنند. معمولا برای بازیکنانی که خواهان زیادی دارند، باید میزان توکن و پول بسیار زیادی را خرج کنید. این ثبت پیشنهاد BID نامیده شده است و هیجان فوق‌العاده بالایی دارد. رقابت برای بازیکنان کم سن و سال و با قدرت بالا به حدی بالا است که شما بعضی اوقات دقایق طولانی باید برای بازیکن جنگیده و توکن‌های زیادی را خرج کنید تا بتوانید بازیکن را خریداری کنید. حساسیت بازیکنان در این بخش تا این حد بالاست که گاها شما به خودتان می‌آیید و می‌بینید که ساعت ۵ نصف شب بیدار شده‌اید تا در فضای خلوت مزایده‌ها بتوانید یک یا چند بازیکن خوب خریداری کنید. پیدا کردن زمان مناسب و خلوت برای بخش نقل و انتقالات، مهم‌ترین مسئله این بخش است و اگر بتوانید در زمان‌های درست به سراغ این بخش بروید، شانس کسب بازیکنان ایده‌آل خود را خواهید داشت.

Top Eleven

بخش نقل و انتقالات بازی به حق که یکی از بهترین بخش‌های بازی است و زمان‌بندی دقیق، حوصله و البته اعصاب زیادی می‌طلبد. بخشی که سرشار از هیجان و خوشحالی زایدالوصف بعد از گرفتن بازیکن موردنظر است. بازی سه پک بوستر دارد که عبارتند از Treatments، Morale و Rests. هر کدام از این بوسترها کارایی خاصی دارند و در بازی برای انرژی دادن به بازیکنان، رفع مصدومیت بازیکن و تسریع ریکاوری بازیکنان کاربرد دارند. بازیکنان در حین بازی تحلیل می‌روند یا برای روزهای طولانی دچار مصدومیت می‌شوند. هر کدام از این بخش‌ها مرتبط با یکدیگر عمل می‌کنند. به طور مثال اگر یک بازیکن با خستگی وارد زمین شود، احتمال مصدومیت شدید وی زیادتر می‌شود. بنابراین با توجه به فشردگی مسابقات، یا باید بازیکنان زیادی در تیم خود داشته و یک تیم دوم ذخیره برای خود داشته باشید که البته به همان قدرتمندی تیم اول باشند، یا اینکه از این بوسترها برای تسریع در روند ریکاوری بازیکنان استفاده کنید. وجود استراتژی خاص برای به کارگیری بازیکنان در بازی‌های مختلف می‌تواند رمز پیروزی بازیکنان باشد. بالاخره با یک بازی مدیریتی تمام عیار سروکار داریم و بازیکن باید در این زمینه خلاقیت داشته و تمام حواسش به بازیکنان باشد.

به بخش مالی بازی می‌رسیم، جایی که شما هر فصل یا در مدت زمان‌های مشخصی برای تیم خود اسپانسر انتخاب می‌کنید و از نظر مالی تیم خود را تغذیه می‌کنید. این اسپانسر می‌تواند متفاوت باشد و میزان خاصی از پول را برای شما به ارمغان داشته باشد. وجود ورود و خروج پول در هر فصل برای شما کاملا مشخص است و با آمارهایی که دستیار به شما می‌دهد، می‌توانید مدیریت خاصی در این زمینه داشته باشید. بازیکنانی که می‌خرید یا به فروش می‌رسانید، همگی نقش بزرگی در این آمار دارند و با قهرمانی نیز می‌توانید فلش این نمودار را همواره به سمت بالا نگه دارید.

Top Eleven

یکی از لذت بخش ترین بخش‌های بازی مربوط به Ground است. شما در این بخش سازه‌های خود را مدیریت می‌کنید. منظور ما از سازه، همان استادیوم اصلی شما، زمین تمرین، ساختمان ریکاوری بازیکنان، بخش پرورش بازیکنان جوان و همچنین پارکینگ و تدارکات تیم است. شاید در ابتدا فکر کنید که این بخش‌ها تنها به صورت ظاهری هستند و نقشی در بازی ندارند، اما سخت در اشتباه هستید. شما با دریافت منابع مالی استادیوم خود را بزرگ‌تر می‌کنید تا تماشگران بیشتری بتوانند به ورزشگاه بیایند و برای شما سوددهی مالی داشته باشند. اگر پارکینگ شما ظرفیت کافی نداشته باشد، قطعا در میزان تماشگران نقش خواهد داشت. اگر زمین تمرین شما پیشرفته‌تر و با تجهیزات کامل در اختیار تیم باشد، تیم می‌تواند تمرین بیشتری کرده و ریکاوری بهتری نیز قبل از بازی داشته باشد. بخش بازیکنان جوان نیز باید با قدرت به کار خود ادامه دهد تا آکادمی خوبی نصیب شما شود و در آینده بتوانید از بازیکنان قدرتمند خود بدون نیاز به خریدهای گزاف استفاده کنید. همه این بخش‌های کوچک با جزئیات ریز و درشت کار شده است و این، بازی را کامل‌تر از گذشته کرده است. در بخش پزشکی نیز، از آنجایی که مصدومیت جز جدانشدنی بازی‌ها است، باید این ساختمان را پیشرفته‌تر کرده و روند درمان بازیکنان را به دقت زیر نظر داشته باشید تا آسیبی در ادامه فصل نداشته باشید.

Top Eleven

به بخش Squad بازی یا همان ترکیب می‌رسیم که دارای بخش‌های متنوع برای چینش تیم است. خب قطعا طبق بازیکنانی که شما در اختیار دارید می‌توانید این بخش را سروسامان داده و برای هر بازی ترکیب خاصی را جهت بازی بهتر بچینید. گرافیک این بخش به قدری عالی کار شده است که شما به راحتی می توانید تصمیم گیری کرده و همه جزئیات بازیکنان و روندشان را برای حضور در ترکیب بررسی کنید. تاکتیک‌هایی که می‌توانید پیاده سازی کنید و لاین‌آپ خاص هر بازی به خوبی در این بخش قابل پیاده سازی است. نسخه به نسخه، این بخش از بازی کامل‌تر شده است و شاهد این هستیم که بازیکن به صورت حرفه‌ای‌تری می‌تواند کار لاین‌آپ را انجام داده و بازیکن ذخیره و اصلی را مشاهده کرده و در جای مشخصی از زمین بازی قرار دهد. حتی می‌توانید ترکیب تیم حریف خود را به صورت شبیه‌سازی‌شده در این قسمت مشاهده کرده و طبق آن، تصمیم گیری مشخصی برای جای‌گیری بازیکنان خود داشته باشید.

Top Eleven

بخش تمرین یا همان Training بازی با هنرنمایی هرچه تمام‌ کار شده است و شما در این بخش می‌توانید بازیکنان را انتخاب کرده و تمرینات تخصصی خود را به آن‌ها بدهید. این تمرینات به صورت پک در اختیار شما قرار داده شده‌اند که هر کدام دارای درجه سختی خاصی هستند. این درجه سختی‌ها به ترتیب می‌توانند میزان خستگی بازیکنان از تمرینات را مشخص کنند. این تمرینات لول بندی خاصی دارند و با انجام تمرینات بیشتر می‌توانید لول‌های پیشرفته آنها را نیز مشاهده کرده و مهارت و قدرت بازیکنان خود را بالاتر ببرید. هر چه قدر منظم‌تر بتوانید این تمرینات را در طول روز و قبل از هر بازی انجام دهید، بیشتر می‌توانید آمادگی لازم بازیکنان خود را بالاتر ببرید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که حتما به میزان آمادگی بازیکنان توجه داشته باشید تا دچار خستگی بیش از حد و حتی مصدومیت نشوند. پس تنظیم درست تمرینات و استفاده از پک‌های مناسب برای هر بازیکن دفاع، فوروارد و حمله از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. انجام تمرینات سریع و استخدام یک مربی تمرین برای تمرین دادن خودکار بازیکنان به ازای مصرف توکن از دیگر بخش های این قسمت از بازی است.

Top Eleven

اما می‌رسیم به یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بازی فوتبال، یعنی بخش اتحادها. این بخش در واقع گردهمایی مربیان در یک گروه خاص به منظور شرکت در رقابت های چندجانبه است که از هیجان بسیار بالایی برخوردار است و شاید بتوان چالش برانگیزترین و لذت بخش‌ترین بخش بازی را همین قسمت دانست. شما در این قسمت با دوستان خود یک گروه را تشکیل می‌دهید و با اتحادهای دیگر رقابت را شروع می‌کنید. این رقابت بدین صورت است که حریف شما به صورت متناسب از یکی از اعضای اتحاد مقابل انتخاب می‌شود و شما در طی دو بازی رفت و برگشت با این تیم مسابقه می‌دهید. بقیه اعضای گروه نیز همین حالت را دارا هستند و در انتهای بازی با توجه به تعداد پیروزی‌ها و امتیازاتی که هر اتحاد کسب کرده است و البته تعداد گل‌هایی که به ثمر رسیده است، اتحاد برنده مشخص می‌شود و یک لول‌آپ نصیبش می‌شود. هر اتحاد با پیروزی‌های متعدد می‌تواند در لیگ‌های بالاتر قرار گرفته و جوایز بسیار ویژه و ارزشمند نظیر توکن‌های متعدد را کسب کند. این بخش می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت جوایز ویژه باشد. رقابت‌هایی که در بین اتحادها برگزار می‌شود، تاثیری در میزان خستگی بازیکنان ندارد و بازیکنان می‌توانند به‌راحتی بازی‌های این بخش را فارغ از مسابقات اصلی نظیر لیگ و لیگ قهرمانان و... به انجام برسانند. قطعا عضویت در یک اتحاد قوی‌تر و هماهنگی با اعضای اتحاد، پیشرفت بسیاری را برای کل اعضای اتحاد خواهد داشت. در بخش چت این قسمت نیز می‌توانید با افراد اتحاد صحبت کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. می‌توانید قدرت بازیکنان هم تیمی را افزایش داده و یا بازیکنان خود را قرضی به هم‌اتحادی خود بدهید تا شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشند و اتحاد را به سمت جلو پیش ببرند. مطابق انتظار خودتان نیز می‌توانید بازیکن درخواست کنید و تیم خود را قوی‌تر کنید.

Top Eleven

بازی های دوستانه نیز در بازی قرار داده شده است تا در صورت نیاز بتوانید توان تیم خود را افزایش داده و یا یک رقابت هیجان‌انگیز و دوستانه را با دوستان خود برگزار کنید. رقابت‌هایی که فارغ از قدرت تیم‌ها برگزار می‌شود و می‌تواند هیجان بالایی داشته باشد. با پایان هر فصل در بازی، تیم شما یک لول به بالا سوق پیدا می‌کند و در نتیجه ستاره بازیکنان به تعداد یک عدد کم می‌شود. این کم شدن کاملا منطقی است و به این معنی است که باید برای کسب نتیجه بهتر در این فصل تیم خود را قوی‌تر کرده و بازیکنان جانشین را جایگزین کنید. این بازیکنان قدیمی می‌توانند با عملکرد بهتر و تمرینات بیشتر دوباره قدرت پیدا کرده و ستاره خود را باز پس گیرند. بهترین حالت برای تیم شش ستاره شدن و قرار گرفتن در بهترین شرایط خودش است. در این حالت با درصد بالایی پیروز می‌شوید و احتمالا قهرمانی‌های متعددی را کسب می‌کنید. اما این به معنی پیروزی صد در صد نیست و گاها نتایج شگفت‌انگیزی رقم می‌خورند که یکی از مزیت‌های هیجان انگیز این بازی است.

Top Eleven

بازی یک بخش فروشگاه هم دارد که می‌توانید در آن لباس‌های اول و دوم تیم خود را طراحی کرده و یا از بین لباس‌های دیگر خریداری کنید. می‌توانید لباس باشگاه های پرطرفدار دنیا نظیر رئال مادرید و بارسلونا و دورتموند را انتخاب کنید، اما باید هزینه‌ای را بابت آن بپردازید. پرداخت‌های درون برنامه ای نیز برای دریافت آسان‌تر توکن و دیگر جوایز بازی در نظر گرفته شده است که البته در صورتی که به طور منظم در بازی حضور داشته و در لیگ‌ها شرکت کنید، نیازی به این پرداخت‌ها نخواهید داشت. چیزی که در این اهمیت ویژه دارد، پیدا کردن ارنج تیم و خرید بازیکن‌های مناسب برای قرارگیری در این ارنج است. باید در بازی‌ها حضور داشته باشید تا میزان موفقیت ترکیب خود را به‌دست آورده و متوجه شوید که بازیکنان در کدام پست‌ها بهتر می‌توانند عملکرد مطلوب داشته باشند.

بخش موسیقی بازی بسیار عالی کار شده است. از موسیقی پس زمینه در هنگام کار با منوها، تا موسیقی و صدای ورزشگاه در هنگام مشاهده بازی‌های آنلاین، همگی در بهترین شرایط خودشان قرار دارند. در حالت کلی بازی در نسخه های جدیدتر خودش گیم پلی بسیار روان‌تری را پیدا کرده است و دیگر شاهد لودینگ‌های طولانی در بازی نیستیم. با وجود گرافیک عالی و بالای بازی، شاهد لگ در بازی نیستیم و خیلی روان و عالی بازی اجرا می‌شود و حس و حال معرکه‌ای دارد.

Top Eleven

همه جام‌هایی که شما در این بازی کسب می‌کنید و میانگین گل‌ها و امتیازهایی که در هر فصل و در تورنمنت‌های مختلف ثبت می‌کنید، همگی در بخش مدیریت مربی بازی ثبت می‌شود و می‌توانید به عنوان یک چالش هیجان‌انگیز برای خودتان در نظر بگیرید و فصل به فصل سعی کنید تا این آمار را بهتر کنید. روزهای ابتدایی فصل که هنوز بازی ها شروع نشده‌اند بهترین زمان برای خرید بازیکنان جدید و آمادگی اساسی تیم برای شروع قدرتمند فصل است. اگر شما بازیکنان موردنظر را در همان روزهای ابتدای بخرید می توانید قدرتمندتر وارد مسابقات شده و امتیازات حساس ابتدایی را از دست ندهید. بالاخره قهرمان شدن هزینه‌هایی دارد که باید با خلاقیت و استراتژی ناب خودتان آن را بپردازید. قهرمان شدن در هر کدام از تورنمنت ها برای‌تان پول و توکن فراوانی به همراه خواهد داشت که می‌توانید از آن‌ها برای فصل بعد استفاده کنید.

بازی موبایل Top Eleven 2018 یک اثر معرکه برای دوستداران فوتبال است. بازی بخش‌های متنوع متعددی دارد که همگی در ارائه یک تجربه ناب و دوست داشتنی موفق ظاهر می‌شوند. اگر دلتان چالش می‌خواهد و به سرمربی‌گری نیز علاقه خاصی دارید، این بازی می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند. شما در ابتدا بازی ساده‌ای را خواهید داشت که برایتان جذاب است، اما باید بیاد داشته باشید که برای موفقیت در بازی باید استراتژی، خلاقیت و ذهن باز داشته باشید و همچنین بتوانید مرتبا در بازی حضور داشته باشید تا تیم خود را مدیریت کرده و با خرید بازیکنان بهتر و حضور بیشتر در بازی‌های آنلاین، شانس پیروزی خود را چندین برابر کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Top Eleven


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده