نویسنده: علی مطوری
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴

بازی های یوبیسافت بیشترین فروش را روی پلی استیشن 4 داشته‌اند

یوبیسافت آمار و ارقام مالی خود را تا پایان سه ماهه سوم سال مالی، با تفکیک هر پلتفرم منتشر کرد.

با به پایان رسیدن سه ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۷، یوبی ‌سافت آمار دقیقی از نتایج فروش بازی‌های خود روی هر یک از پلتفرم‌ها منتشر کرد. بر طبق این آمار که با تفکیک مناطق و پلتفرم‌ها منتشر شده است، فروش یوبی‌سافت روی پلی استیشن 4 (علیرغم افت اندک سالیانه آن) نسبت به سهم سه‌ماهه‌ی گذشته، یعنی ۳۱ درصد، رشد داشته است و همچنان در صدر فروش این کمپانی به سر می‌برد. بعد از آن، فروش بازی‌های ایکس باکس وان، هم به دلیل تبلیغات Assassin’s Creed Origins روی این کنسول و همچنین عرضه‌ شدن ایکس باکس وان ایکس، نسبت به سهم ۲۰ درصد سه‌ماهه‌ی قبل آن رشد کرده و این پلتفرم در رتبه‌ی دوم قرار دارد. از طرف دیگر فروش بازی‌های یوبی‌سافت روی نینتندو سویچ از ۱۹ درصد افت کرده است که به دلیل عدم وجود بازی‌ای بزرگ مانند Mario + Rabbids Kingdom Battle در این سه‌ماهه است.

Ubisoft

ایو گیلموت، مدیر اجرایی یوبی‌سافت در ادامه‌ی این بیانیه، درباره‌ی وضعیت این کمپانی در بین ماه‌های اکتبر و دسامبر بیان می‌کند:

نمایش قوی ما در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی، به دو بخش تقسیم ‌می‌شود که در هر کدام از آنها گام‌های بلندی برداشته‌ایم. نخست، عملکرد‌ زنده‌‌ی بازی‌های ما پیشرفت مداومی داشته است و این موضوع محرک حرکت ما در بخش‌های دیجیتالی و آثار پیشین است؛ زیرا که در هر کدام از این بخش‌ها به رکورد‌های جدید رسیده‌ایم. دوم، تسریع بازسازی وجهه‌ی تجاری ما، تاثیر بسیار خوبی روی بازی‌های جدیدمان گذاشته است؛ به طوری که با اضافه کردن زمان بیشتر برای ساخت بازی‌ها، ما موفق به تحویل سه بازی با کیفیت بالا از ماه آگوست شده‌ایم که شامل بازگشت بزرگ Assassin’s Creed هم می‌شود.

این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که ترکیب استراتژی‌های‌ ما شامل، سرمایه‌گذاری طولانی مدت روی تیم‌های بااستعدادمان و همچنین مدل همکاری استودیوهای مختلف باهم، جواب داده است. در واقع این استراتژی به ما اجازه می‌دهد در حالی که بازیکنان را با آپدیت‌های منظم و بزرگ مشغول می‌کنیم، همچنان قادر به عرضه‌ی بازی‌های بزرگ و باکیفیت بالا باشیم. در نتیجه یوبیسافت در جایگاه خوبی قرار دارد که به راحتی اهداف خود را در سال‌های مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ و ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به دست بیاورد.

کمپانی Ubisoft همچنین لیست کاملی از موفقیت‌های خود در سه‌ماهه‌ی سوم این سال مالی منتشر کرده است که با هم نگاهی به آن می‌اندازیم:

  • فروش معادل ۷۲۵ میلیون یورو در سه‌ماهه‌ی سوم سال که افزایش ۳۶.۸ درصدی سالانه داشته و از هدف بازنگری شده‌ی یوبی‌سافت یعنی ۷۰۰ میلیون یورو هم عبور کرده است.
  • عملکرد خوب Assassin’s Creed Origins با کسب رتبه‌ی سوم فروش در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در سال ۲۰۱۷ و همچنین دوبرابر شدن زمان بازی هر بازیکن.
  • ۶۰ میلیون بازیکن منحصربه‌فرد در بازی‌های Tom Clancy.
  • موفقیت Ghost Recon Wildlands با کسب رتبه‌ی هفتم فروش در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در سال ۲۰۱۷.
  • دوبرابر شدن مشارکت بازیکنان در بازی The Division بعد از منتشر شدن آپدیت ۱.۸.
  • موفقیت خوب یوبیسافت روی نینتندو سوییچ و تبدیل شدن Mario + Rabbids Kingdom Battle به پرفروش‌ترین بازی ناشران ثالث این کنسول.
  • موفقیت For Honor در رسیدن به رتبه‌ی پنجم در بیشترین بازدید سایت Twitch در سال ۲۰۱۷.
  • رشد ۷۵ درصدی در بازار موبایل و امضای قرارداد شراکت با کمپانی‌های Ketchapp و Tencent در چین.
  • پیشرفت بسیار چشمگیر در مبادلات دیجیتالی (در دروه‌ی ۹ ماهه).
  • افزایش فروش بازی‌های پیشین با ۳۱ درصد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده