نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

اولین تصاویر فیلم Tremors 6 منتشر شد

اولین تصاویر قسمت ششم مجموعهٔ Tremors که عنوان آن Tremors: A Cold Day in Hell است، منتشر شد.

سایت اسکرین‌رنت اولین تصاویر مربوط به مراحل فیلمبرداری فیلم هیولایی Tremors: A Cold Day in Hell (لرزش ها: روزی سرد در جهنم) را منتشر کرد و در این تصاویر شاهد حضور دوباره شخصیت برت گامر در صحنه‌های اکشن این فیلم هستیم. برت گامر در تمامی پنج فیلم قبلی مجموعه Tremors حضور داشته است و یکی از نمادهای این مجموعه محسوب می‌شود. مایکل گروس، هنرپیشهٔ قدیمی سینمای هالیوود نقش شخصیت برت گامر را در این مجموعه بر عهده داشته است؛ شخصیتی مهربان که سابقهٔ خدمت در ارتش را داشته و در تمامی فیلم‌های مجموعهٔ Tremors در حال مبارزه با گرابویدها، کرم‌های خاکی عظیم‌الجثه این مجموعه بوده است.  

طبق خبرهای پیش‌تر منتشرشده، در مجموعهٔ تلویزیونی Tremors که قرار است از شبکه Syfy پخش شود، شخصیت برت گامر حضور نخواهد داشت و همین موضوع بسیاری از طرفداران قدیمی فیلم‌های این مجموعه را دلسرد و ناامید کرده است. البته کوین بیکن بازگشتی دوباره به این مجموعه خواهد داشت و حضور دوباره وی در نقش والنتین مک‌کی در سریال Tremors، خبر بسیار خوبی بود و حضور وی می‌تواند جای خالی مایکل گروس را تا حد زیادی پر کند. خبر ساخت فیلم Tremors: A Cold Day in Hell سال گذشته منتشر شد و طرفداران این مجموعه را بسیار هیجان‌زده کرد. داستان این فیلم نیز از همان جایی آغاز خواهد شد که نسخهٔ پنجم، یعنی فیلم Tremors 5: Bloodlines (لرزش‌ها ۵: دودمان‌ها) به پایان رسیده بود. کارگردانی فیلم جدید بر عهده دان مایکل پال خواهد بود که کارگردانی قسمت پنجم این مجموعه را نیز وی انجام داده بود. همکار و دوست صمیمی جدید برت گامر، یعنی شخصیت تراویس ولکر با نقش‌آفرینی جِمی کندی نیز در فیلم جدید حضور خواهد داشت.

در تصاویری که از فیلم Tremors: A Cold Day in Hell منتشر شده است، برت گامر و تراویس ولکر در صحنه‌های اکشن این فیلم دیده می‌شوند. علاوه بر این دو، اعضای جدید تیم مقاومت که بازیگرانی جدید نیز ایفاگر نقش آن‌ها هستند در تصاویر مشخص هستند. در یکی از تصاویر نام یک مرکز تحقیقاتی در قطب شمال دیده می‌شود و اگر این‌طور باشد، به نظر در فیلم جدید دیگر خبری از صحرا و مناطق گرم نخواهد بود و وارد دنیایی متفاوت با قسمت‌های پیشین خواهیم شد. تصاویر منتشرشده از فیلم Tremors: A Cold Day in Hell را در پایین مشاهده می‌کنید:

Tremors

در تصاویر بالا اثری از هیولاهای این مجموعه، یعنی گرابویدها نبود. احتمالاً کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) انتشار تصاویر مربوط به این جانوران را برای ماه‌های نزدیک به زمان اکران فیلم نگه داشته است تا آن زمان هیجان بیشتری را به طرفداران تزریق کرده و آن‌ها را برای حضور در سینما تحریک کند. شاید هم تا زمان اکران فیلم تصویری از گرابویدها منتشر نشود و تماشاچیان مجبور باشند تا زمان نمایش این هیولاهای فیلم Tremors: A Cold Day in Hell روی پردهٔ سینما، منتظر بمانند.

برت گامر در تمامی پنج فیلم قبلی مجموعه Tremors حضور داشته است و یکی از نمادهای این مجموعه محسوب می‌شود

تا این لحظه تاریخ اکران فیلم Tremors: A Cold Day in Hell اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود تا آخر سال جاری این فیلم به روی پردهٔ سینما برود. مایکل گروس چندی پیش در صحبت‌هایی اعلام کرده بود که قسمت ششم این مجموعه برای اکران در ماه می (اردیبهشت یا خردادماه) سال جاری برنامه‌ریزی شده است و باید منتظر ماند و دید آیا سازندگان می‌توانند به این زودی فیلم را به روی پرده ببرند یا خیر.

اولین فیلم مجموعهٔ Tremors در سال ۱۹۹۰ میلادی اکران شد و برخلاف انتظار مورد استقبال منتقدین نیز قرار گرفت. کارگردانی قسمت اول بر عهدهٔ ران آندروود بود و بازیگرانی همچون کوین بیکن، فرد وارد، فین کارتر، ربا مک‌انتایر و مایکل گروس در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ ساخت ۱۱ میلیون دلاری، حدود ۱۷ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده