نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تاریخ عرضه‌ بازی Super Meat Boy Forever مشخص شد

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، بازی Super Meat Boy Forever قرار است در ماه آوریل ۲۰۱۹ برای کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر شود.

نسخه‌ی اصلی بازی Super Meat Boy به محض انتشارش توانست تاثیر شگفتی بر صحنه‌ی بازی‌های مستقل بگذارد و حالا بعد از گذشت چند سال خبرهایی مبنی بر عرضه‌ی دنباله‌ی آن منتشر شده است. بر اساس گزارشات به‌دست آمده، Team Meat، استودیوی سازنده‌ی Super Meat Boy، در قسمتی از ویژه برنامه‌ی Kinda Funny Games Showcase روز گذشته، بالاخره تاریخ انتشار بازی Super Meat Boy Forever را اعلام کردند؛ فروردین ۱۳۹۸ (آوریل ۲۰۱۹)

Super Meat Boy Forever اولین بار یک سال پیش در طی مراسم Nindies Summer Showcase 2017 معرفی شد و قرار بود در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با وجود اینکه انتشار بازی Super Meat Boy Forever یک سال به تاخیر افتاد، اما این مسئله که سازندگان زمانی بیشتر را به پردازش و عیب یابی بازی اختصاص دادند، نکته‌ای مثبت به‌شمار می‌رود.

تریلری از بازی همزمان با معرفی تاریخ انتشار آن در صفحه‌ی توییتر پادکست Kinda Funny به اشتراک گذاشته شد که نشان دهنده‌ی گیم پلی سریع و منحصر به‌فرد سری Super Meat Boy بود و نگاهی به سیستم پلتفرمینگ، باس‌ها و المان‌های جدید مبارزات می‌انداخت. می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید. Super Meat Boy Forever در آوریل ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

دانلود تریلر از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده