نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

استودیو Level-5 در سال 2019 طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد

به نظر می‌رسد استودیو Level-5 سخت در تلاش است تا در سال ۲۰۱۹ با یک اثر جدید طرفدارانش را شگفت‌زده کند.

بلاگ ژاپنی 4Gamer اخیرا و به‌مناسبت پایان سال ۲۰۱۸، با بازی‌سازهای مختلف ژاپنی مصاحبه داشته است. یکی از این اشخاص، اکیهیرو هینو، رئیس استودیو Level 5 است؛ استودیوای که آن را با ساخت آثاری جذاب و تحسین‌شده مثل مجموعه Ni No Kuni می‌شناسیم.

هینو در مصاحبه‌اش با 4Gamer اعلام کرد که آن‌ها در سال ۲۰۱۹ برای خلق اثری جذاب که هواداران را غافل‌گیر خواهد کرد، چیزهایی جدید را به‌چالش خواهند کشید. در حال حاضر بازی‌های Yo-kai Watch 4 و Inazuma Eleven: Ares no Tembin را در دست ساخت دارند که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شوند. علاوه بر این دو، بازی نقش‌آفرینی Megaton-Kyuu Musashi هم در این استودیو مراحل ساختش را پشت سر می‌گذارد و باید صبر کنیم و ببینیم که منظور هینو از «اثری غافل‌گیرکننده برای هواداران» چیست.

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom آخرین اثری که از این استودیو در بازار می‌توانید پیدا کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را کسب کرد. در بررسی انجام شده در زومجی چنین می‌خوانیم:

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، سومین نسخه از مجموعه Ni no Kuni است که به خوبی راه این مجموعه در خلق اثری با ارزش را ادامه داده است و درکنار مشکلاتی که دارد، می تواند مخاطب خود را نزدیک به ۷۰ ساعت سرگرم کند. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که نشان می دهد به واسطه بازی های ویدویی می‌توان زیبایی و نشاط را به تصویر کشید.

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom را می‌توانید پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده